Vegard1 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Har bestilt baklykter med led fra GS, men så kom jeg til å tenke på: åssen er det å koble til led-lyktene, når det er vanlige pærer på bilen nå? Elektronikk er desidert ikke min sterkeste side når det gjelder bilteknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Du får en overgang fra den gamle pluggen til den nye med i pakka tenker jeg. Er ihvertfall med hvis du kjøper originale LED's. Du kommer sannsynligvis til å få feilmelding på lys i dash, så lysmodulen må kodes om. Men er ikke sikker på at den kan kodes hvis bilen er laget før 09/01. Hvis ikke den kan kodes, må du ha ny lysmodul også. Hos meg begynte lysene å "danse" rundt når jeg satt på tenning, og tåkelyset begynte å lyse, siden bilen ikke kunne finne noen fungerende bremselyspærer. Bremselysene fungerte dog, men var litt "urolige". Men alt dette forsvant ved omkoding. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ok Takk for opplysningene! Noen flere som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Det kommer litt an på om du kjøper originale LED eller fra en annen produsent. Jeg kjøpte LED lykter til min E46 Coupe på GS, disse lyktene er fra FK Automotive. Med disse lyktene tar du bare ut original lyktene som sitter på bilen og setter inn LED lysene, ikke noe komplisert i det hele tatt. Men, etter at jeg monterte LED baklyktene, blinker blinklyset på høyre side litt fortere enn vanlig i et par sekunder før det går over. Har hørt at ved en liten om programmering så forsvinner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå