Gå til innhold

er det noen som kan gji meg lyder av ulike efektanleg??

tarjei
 Share

Anbefalte innlegg

raggazon er heftige potter fra italia som kommer i rustfritt utførelse,

det jeg ahr hørt av de på bmw 6'er er en ganske dyp med en ganske aggresiv tone på toppen av turtallet

selv kjører jeg rustfritt eksos fra italenske PROWLER :)

eneste potta i landet *stolt* hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke flere som vurderer Sebring? Lyden er både moderat

og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry.

Har Sebring på min, og må si at jeg er veldig fornøyd med lyden. Akkurat passe bromming på tomgang, og en deilig sint 6'er lyd når man gir på. Høres utrolig mye bedre ut en kun slapp bass-lyd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Sebring på min, og må si at jeg er veldig fornøyd med lyden. Akkurat passe bromming på tomgang, og en deilig sint 6'er lyd når man gir på. Høres utrolig mye bedre ut en kun slapp bass-lyd.....

Som om jeg skulle sagt det selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...