tarjei Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 skall ha meg et efektanleg som er bra å RÅÅ lyd i. kan noen gji meg forslag till va som er bra å gjerne sende meg lyd klipp. har noen et efektanleg som di vi bli kvitt så ta kontakt med meg MVH tarjei tjønn. tlf 90627245 msn: tarjei62@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Eisenmann eller Scorpion i rustfritt stål er mine 2 cents. Har selv Scorpion og er meget fornøyd med lyden. Du kan sjekke ut www.youtube.com om du finner lyder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg har supersprint på min 325 e36. gir ikke dyp brumlelyd, men mer "m3 flerrelyd" Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 jeg har 2,5 tommer rustfritt og dtm potte med oval 4 tommer ut . meget bra lyd meget dyp . og ingen katt video ........... http://s3.photobucket.com/albums/y74/da ... IM0385.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 raggazon er heftige potter fra italia som kommer i rustfritt utførelse, det jeg ahr hørt av de på bmw 6'er er en ganske dyp med en ganske aggresiv tone på toppen av turtallet selv kjører jeg rustfritt eksos fra italenske PROWLER eneste potta i landet *stolt* hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Eisenmann og Scorpion er det eneste som duger i mine øyne. Kelleners er vel kanskje ikke så dumt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor er det ikke flere som vurderer Sebring? Lyden er både moderat og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Ville gått for eisenmann uten tvil... her er film og lyd ifra en 325i jeg hadde. http://www.azzido.no/downloads/Filmer/eisenmann.AVI de selger dette anlegget hos schmiedmann på kjørbekk i skien... ga vel 6500 for catbacken ferdig montert. 2.5" rør fra cat og 2x83mm utblås i rustfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 På hjemmesiden til Eisenmann mener jeg det var muligheter for å høre lyden på de ulike effektanleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor er det ikke flere som vurderer Sebring? Lyden er både moderat og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry. Har Sebring på min, og må si at jeg er veldig fornøyd med lyden. Akkurat passe bromming på tomgang, og en deilig sint 6'er lyd når man gir på. Høres utrolig mye bedre ut en kun slapp bass-lyd..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor er det ikke flere som vurderer Sebring? Lyden er både moderat og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry. Har Sebring på min, og må si at jeg er veldig fornøyd med lyden. Akkurat passe bromming på tomgang, og en deilig sint 6'er lyd når man gir på. Høres utrolig mye bedre ut en kun slapp bass-lyd..... Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor er det ikke flere som vurderer Sebring? Lyden er både moderat og sportslig. Scorpion gir en altfor høy lyd, og pottene på f.eks en 320 buldrer jo så bilen høres ut som en 2-liters Sierra på steroider. Dette er ikke tøft, men harry. Har Sebring på min, og må si at jeg er veldig fornøyd med lyden. Akkurat passe bromming på tomgang, og en deilig sint 6'er lyd når man gir på. Høres utrolig mye bedre ut en kun slapp bass-lyd..... Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Scorpion har da aldri hatt for høy lyd. Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Scorpion på egen bil, 320. De har samme eksosanlegg som 323. http://videos.streetfire.net/video/1f5d2fd0-3984-4494-b53d-98a400c69891.htm http://videos.streetfire.net/video/333d1952-eaca-4db3-bbf5-98820062c162.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 http://videos.streetfire.net/search/bmw ... 3a5374.htm hmm.. ikke hørt om men lød jo ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå