NSS Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Ring for visning! Tlf 936 40 968. Kun seriøse takk Da ringer jeg imorgen eller på mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har hatt den passiv på finn en stund pga mye overtid, men den er fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddy Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Mitt første innlegg her.. Dette var innteresangt, skal på eu kontroll med bilen min on 1 uke eller 2 trur ikke den går igjennom pga rust, så mulig jeg er innterisert i din.. er 95000 en aksetabel pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Har hatt den passiv på finn en stund pga mye overtid, men den er fortsatt til salgs! Etter litt problemer med banken så ser det ut som jeg endelig har fått fikset lån osv... Ringer deg imrogen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Freddy og NSS: dere har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Har hatt den passiv på finn en stund pga mye overtid, men den er fortsatt til salgs! Etter litt problemer med banken så ser det ut som jeg endelig har fått fikset lån osv... Ringer deg imrogen jeg hm... rakk visst ikke ringe idag Ringer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Da var en vel solgt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 SOLGT! Neste gang blir det kanskje E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Tja, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg