Gå til innhold

Helt ny Sony Nav-U50 bilnavigasjon selges billig.NYPRIS!

hav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Selger en helt ny sony bil navigasjon da jeg ikke har bruk for den.Selges for 2000k eller høyeste bud.

Følger med kvittering som oxo er garanti.Det er 11månder og 2uker garanti igjen,dne ble kjøpt før jeg dro på ferie.Skal kvittes med...noen som er interessert?

Her er linken over hvor man får kjøpt billigste sony navigasjonen og prisen min er en god del lavere,LØP og KJØP! :D

http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=43660

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kart og specs er det på den? Mye minne?

Hei

Minnen er 512mb, kartet som er ferdig installert er for norge,sverige,finland og hamburg. (ser dette fra esken).Men man kan installere kart over hele verden fra hjemmesiden har jeg fått høre.

Alt som ligger i esken :

-NV-U50 with integrated GPS receiver

-Car installation kit

-Carbattery adaptor

-Application CD-ROM

-Ac power adaptor / carrying pouch / usb cable

-12v dc car power socket

-external GPS antenna

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilder?av din altså?helst montert i bil...hmm..

Hei

Den er helt ny så derfor har jeg aldri montert den eller at den har vært brukt.så ingen bilder,men du kan jo søke på google.no :wink:

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye minne er det igjen da? Er det plass til kart fra f.eks hele europa?

Hei

Som jeg har forstått det så skal det være 512mb i tilleg til den karten over skandinavia og deler av polen og tyskland. Beklager har ikke helt nøyaktig informasjon om navigasjonen da jeg ikke har brukt den.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg takker for budene,men under 2k blir for lite.Men takker igjen.. takker oxo admin for å svare på spørsmål :)

Jeg har ikke så mye informasjon på denne navigasjonen,har kun bruksanvisning eller dt som står på esken.Flere bud ønskes,da denne bare ligger og støver :?

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Legger ved info fra en av leverandørens hjemmeside:

Produkt Beskrivelse:

Ny Portabel navigasjon i Sony style . .

En Skreddersydd løsning i Sony style, den nye portabele navigasjonen for deg som ønsker førsteklasses navigering uten å legge opp en fast installasjon i bilen. Brukervennligheten er satt i fokus, og med berøringsskjerm, Norsk tale og batteri - får den deg dit du skal, enten du kjører, går eller sykler .

Med et enkelt håndgrep tar du enheten av dokking feste - og du kan ta den med deg ut av bilen og navigere til fots.

Enkel betjening:

Bare trykk på skjermen for ditt valg, og den Norske stemmen og pilene sammen med kartet leder deg dit du skal.

Enkel installasjon:

Dokkingstasjonen gjør installasjonen til en lek - med sugekopp til frontruten.

Kartdekning:

NV-U50 levers ferdigprogrammert med kart som dekker Norge, Sverige, Danmark, Finland, samt deler av Tyskland og Polen.

Resten av Europa kan kjøpes til

* 4 timers batterikapasitet

* Berøringsskjerm (Touchscreen)

* Dokking stasjon

* Norsk tale

* 12V og 220V adapter

* Automatisk lysstyrke m/sensor

* USB tilkobling - kabel følger med

* 512 Mb minne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...