Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heijsann.. når jeg perkerer bilen min i en garasje og lignende at d blir mørkt inni bilen og lys spesielt på for ruten, så ser jeg at det er noe som har kommet på ruten på innsiden.. nesten som noe som har runnet nedover ruta fra midten og ned! hva kan det komme av? tenkte på om kanskje coupè filteret måtte byttes? hvor ca står d i bilen og er det mye som må demonteres for å komme til dette?

Skrevet
heijsann.. når jeg perkerer bilen min i en garasje og lignende at d blir mørkt inni bilen og lys spesielt på for ruten, så ser jeg at det er noe som har kommet på ruten på innsiden.. nesten som noe som har runnet nedover ruta fra midten og ned! hva kan det komme av? tenkte på om kanskje coupè filteret måtte byttes? hvor ca står d i bilen og er det mye som må demonteres for å komme til dette?

Er det pollenfilter du mener? E30 er vel ikke utstyrt med sånt....

Skrevet

kan være at hvis du har smurt ett eller annet i nærheten av coupevifta med wd-40,5,56 o.l så kan du ha fått d sirkulert igjennom varmeapparatet eller at vifta har sendt det gjennom og så spytta det ut på vifta.

Skrevet

det er rett og slett skit du ser, pga e30 ikke har vifte. Når blien står i ro og det dugger kan det renne små dråper nedover vinduet.

Vask vinduet to ganger og se hvor svart tørkepiret blir.

Skrevet

er ikke lekkasje i frontruta.. og e30 har da vifte(?)! mente nok pollen filter ja.. var å så på gsbildeler etter jeg hadde skrevet inlegget..(sorry).. men er det mye arbeid å skifte dette da?

Skrevet

synes det er rart, har hatt ute alt til mitt varmeapp og der var det ingen pollenfilter. og et pollenfilter skal ikke være så mye arbeid og skifte, har du så ligger det garantert undervindusviskermotoren eller rundt der omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...