Jarle Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Noen som har nummeret til admin Gunnar? En kamerat som er i Tønsberg området og tenkte han skulle kjøpe xenon kit samtidig... svar fort... Edit: liten feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Edit: Feil link http://www.bimmers.no/statisk.php?id=om Gunnar er vel strengt tatt Admin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 hjertlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 noen som går hatt kontakt med han i det siste? går sendt både mail og pm. men får ikkje svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg tror han er litt opptatt for tiden men svarer deg sikkert når han har en anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg tror han er litt opptatt for tiden men svarer deg sikkert når han har en anledning. OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Beklager tregheten! Har ikke vært innom på noen dager. Har nettopp svart deg (JarleGa) på PM. Trådstarter har også fått svar. Frode har rett, det er tidvis litt mye som står på. Å lage "ny bil" tar jammen tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Frode har rett, det er tidvis litt mye som står på. Å lage "ny bil" tar jammen tid! Den der likte jeg! Når får vi se en prosjektlogg over godsaken? Eller er det "classified"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Den der likte jeg! Når får vi se en prosjektlogg over godsaken? Eller er det "classified"? Det er ikke så flott som det høres ut som, og noen strøkne greier må ikke forventes. Men ombyggingsprosjekter (overflyttningsprosjekter) tar allikevel sinnsykt mye mer tid enn både jeg og mange andre tror.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Når jeg skrev at det ikke er så flott som det høres ut som, så glemte jeg å nevne at det i det minste blir et helvetes bunndrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Som i et V8 bunndrag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Når jeg skrev at det ikke er så flott som det høres ut som, så glemte jeg å nevne at det i det minste blir et helvetes bunndrag. Kom igjen gunnar, fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Når jeg skrev at det ikke er så flott som det høres ut som, så glemte jeg å nevne at det i det minste blir et helvetes bunndrag. Ja, faen det er jo ikke så rart vi har planer om å montere dobbel bunnpakning for å få mere komp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Vi hadde tilfeldigvis to bunnpakninger, og fikk høre at doble bunnpakninger gir bedre bunndrag, derfor legger vi de dobbelt! Minst 15% økning!!!!!11 Med 10% på konfilter og 15% til på chip så har vi minst 40% økning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Det stemmer Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå