Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har nummeret til admin Gunnar? En kamerat som er i Tønsberg området og tenkte han skulle kjøpe xenon kit samtidig... svar fort...

Edit: liten feil :oops:

Skrevet

Beklager tregheten! Har ikke vært innom på noen dager. Har nettopp svart deg (JarleGa) på PM. Trådstarter har også fått svar. :)

Frode har rett, det er tidvis litt mye som står på. Å lage "ny bil" tar jammen tid! :shock:

Skrevet
Den der likte jeg! Når får vi se en prosjektlogg over godsaken? :D

Eller er det "classified"? :wink:

Det er ikke så flott som det høres ut som, og noen strøkne greier må ikke forventes. Men ombyggingsprosjekter (overflyttningsprosjekter) tar allikevel sinnsykt mye mer tid enn både jeg og mange andre tror.. :shock:

Skrevet
Når jeg skrev at det ikke er så flott som det høres ut som, så glemte jeg å nevne at det i det minste blir et helvetes bunndrag. :lol:

Ja, faen det er jo ikke så rart vi har planer om å montere dobbel bunnpakning for å få mere komp! :D

Skrevet

Vi hadde tilfeldigvis to bunnpakninger, og fikk høre at doble bunnpakninger gir bedre bunndrag, derfor legger vi de dobbelt! Minst 15% økning!!!!!11 Med 10% på konfilter og 15% til på chip så har vi minst 40% økning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...