Kobar Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 ford sierra stv 2 liter dohc 92 modell. rundbulka, alufelger, nye vinterdekk. med skilt. godkjent til sommer 2008!! full kjørbar stand! selges grunnet at jeg ikke vil betale årsavgift!! bilen står i rogaland, om ønskeli kan bilder skaffes mvh link til salgsannonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1354354
wicky124 Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 husk å kreve at ny eier gir deg penger for årsavgiften når han henter bilen..ellers er det du som er ansvarlig for at den blir betalt..
Kobar Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 viss noen ønsker å se bilder, så kan de sendes via mail så kan noen andre legge dem ut her. har ikke heilt peil på det der.... har masse bilder av den;)
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 send meg noen bilder da, så kan jeg legge de ut for deg. tor_olsen2@hotmail.com
Kobar Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 bilder er det nok av på linken jeg la til i første innlegg;)
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Lækker Den hadde vel sett sine bedre dager... Men 2 lapper er den da verdt, hvis den går og har bremser
bmwhans Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 så ut som den har gått noen runder på jordet før! lol. støgg ass. men er jo bare å bytte dører å sånn. hvis ikke den er daukjørt da..
Kobar Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 motor er i meget bra stand! eneste er jo at det er hull i radiator, så kan ikke kjøre så lenge for hver gang... mn har begynt å få endel klager og slikt, så jeg blir nok nødt for å kvitte meg med denne... folk liker rett og slett ikke bilen min hehe
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 folk liker rett og slett ikke bilen min hehe Jøss, rart... Den ser jo ut som en skikkelig damemagnet
Kobar Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 så ut som den har gått noen runder på jordet før! lol. støgg ass. men er jo bare å bytte dører å sånn. hvis ikke den er daukjørt da.. bytte dører, bytte frontfanger og sette i nye bilnklys framme, og en tett radiator og ny slange til servo, og nytt vindu bak så har du bil en stund fremover. kan få tak i hvit sierra stv som er bulkefri, viss noen vil ta seg bryet og fikse opp denne ijen.. hehe
Kobar Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 ingen som vil føle litt glede av å kjøre i hæl en sliten sierra???
Bmwgutt Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 2 lapper var den vel absolutt verdt, kunne jo kjøpt den for å ha det morro noen timer
Kobar Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 nå har noe i drivverket tatt kvellen tror jeg.. jeg skulle bare varme opp bakhjula en morgen før jeg skulle på jobb, og da smalt det. mn den er kjørbar enda, mn det kommer noen skarpe klakkelyder med jevne mellomrom fra høyre bakhjul... kansje en drivaksling eller noe... radiator er kabom, så den må enten lappes eller byttes!!! kan ikke kjøres så veldi lenge om gangen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå