Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

viss noen ønsker å se bilder, så kan de sendes via mail så kan noen andre legge dem ut her. har ikke heilt peil på det der.... har masse bilder av den;)

Skrevet

motor er i meget bra stand! eneste er jo at det er hull i radiator, så kan ikke kjøre så lenge for hver gang... mn har begynt å få endel klager og slikt, så jeg blir nok nødt for å kvitte meg med denne... folk liker rett og slett ikke bilen min :shock::lol: hehe

Skrevet
så ut som den har gått noen runder på jordet før! lol. støgg ass. men er jo bare å bytte dører å sånn. hvis ikke den er daukjørt da..

bytte dører, bytte frontfanger og sette i nye bilnklys framme, og en tett radiator og ny slange til servo, og nytt vindu bak så har du bil en stund fremover. kan få tak i hvit sierra stv som er bulkefri, viss noen vil ta seg bryet og fikse opp denne ijen.. hehe

Skrevet

nå har noe i drivverket tatt kvellen tror jeg.. jeg skulle bare varme opp bakhjula en morgen før jeg skulle på jobb, og da smalt det. mn den er kjørbar enda, mn det kommer noen skarpe klakkelyder med jevne mellomrom fra høyre bakhjul... kansje en drivaksling eller noe... radiator er kabom, så den må enten lappes eller byttes!!! kan ikke kjøres så veldi lenge om gangen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...