albjorkl Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 hvor kan jeg få kjøpt skjermbreddere til e30 ? noen som vet?
Øyvind L. Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Feks hos BMW. De selger originale M3 skjermner.. Ellers så selger vel Koed glassfiber skjermer tror jeg.
albjorkl Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 vill ikke ha m3 skjermene.. bare sånne man popper/støyper inn.. bare sånne skjermkanter.. skjønner ?
albjorkl Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting sånne !
Sollitoo Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 de finner du vel hos huggern! er mange som har sånne, men de pleier å være fornicklet.. kjenner han som har den E30 325IA'ensom var med i en episode for Hotel Cæsar, men syns ikke de "cromma" er så gromme.. beste er vel å kjøpe fult kit, da det blir tøft..
R.T.S Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 de finner du vel hos huggern! er mange som har sånne, men de pleier å være fornicklet.. kjenner han som har den E30 325IA'ensom var med i en episode for Hotel Cæsar, men syns ikke de "cromma" er så gromme.. beste er vel å kjøpe fult kit, da det blir tøft.. se litt nøyere på bildene . er ikke vanlige rustgjemmere det er bilde av.
Sollitoo Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 jaok=) sorry.. skal gå litt fort i svingene vettu.. har ihvertfall fått merket skoene mine ZR(Y)! hehe
Recommended Posts