Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har ett "problem" med min e36 320i... Når jeg girer, så kommer det en slags KADONK lyd.. Kommer bare når jeg kjører rolig:P Noen som har hvert borti lignende??

Skrevet

Kan være, men har ikke herja nå spes med den heller.. høres ut som d kommer fra mellomakslinga igrunn.. Ingen som har oppevd dette i sin egen E36 da?

Skrevet
Kan være, men har ikke herja nå spes med den heller.. høres ut som d kommer fra mellomakslinga igrunn.. Ingen som har oppevd dette i sin egen E36 da?

opplevde i fatter sin gamle e30.....da var det bakaksel

Skrevet

Har akkurat den samme dunkinga i bilen min... Har sjekket hardyskiva, og den var hel og fin!

Venter med å studere nærmere hva det kommer av, til sommer'n,

men jeg kan nok tenke meg det er bakakslingen som begynner å bli dårlig.

Skrevet

hadde samme problem på min e-34, skiftet traversforingene som var totalt spist opp i indre fester, bilen vart fast og fin etter jeg gjorde dette, jeg hadde spessielt problemet i det jeg gira fra 1 til 2 gir, da smalt det ganske kraftig i bilen... kan se bilder av travers foring bytte på DIY, eller klikke på linken min under her... (jeg gjorde det på den vansklige måten har jeg fått høre i ettertid)

Skrevet
mellomaksel foringa/lageret er garantert fesn..... bytt den så er d ok...

jeg hadde dunkelyder der på min e30, da jeg tok av mellomakselen så jeg at foringen var helt ødelagt..så ville tro at det var dette.. er jo bare å jekke opp bilen legge seg på rydd å sjekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...