RonnyE36 Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Hei Har ett "problem" med min e36 320i... Når jeg girer, så kommer det en slags KADONK lyd.. Kommer bare når jeg kjører rolig:P Noen som har hvert borti lignende??
RonnyE36 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Kan være, men har ikke herja nå spes med den heller.. høres ut som d kommer fra mellomakslinga igrunn.. Ingen som har oppevd dette i sin egen E36 da?
Geir Anders Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Kardang, hardyskive, traversforing er min tips.
325icab_88 Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Kan være, men har ikke herja nå spes med den heller.. høres ut som d kommer fra mellomakslinga igrunn.. Ingen som har oppevd dette i sin egen E36 da? opplevde i fatter sin gamle e30.....da var det bakaksel
RonnyE36 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Jeje.. Gikk d lenge før den ble ødelagt da?? Min har gått 1mnd sånn nå..
bimmå Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 mellomaksel foringa/lageret er garantert fesn..... bytt den så er d ok...
alkj Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Har akkurat den samme dunkinga i bilen min... Har sjekket hardyskiva, og den var hel og fin! Venter med å studere nærmere hva det kommer av, til sommer'n, men jeg kan nok tenke meg det er bakakslingen som begynner å bli dårlig.
weheeE34 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 hadde samme problem på min e-34, skiftet traversforingene som var totalt spist opp i indre fester, bilen vart fast og fin etter jeg gjorde dette, jeg hadde spessielt problemet i det jeg gira fra 1 til 2 gir, da smalt det ganske kraftig i bilen... kan se bilder av travers foring bytte på DIY, eller klikke på linken min under her... (jeg gjorde det på den vansklige måten har jeg fått høre i ettertid)
Bare_egil Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 mellomaksel foringa/lageret er garantert fesn..... bytt den så er d ok... jeg hadde dunkelyder der på min e30, da jeg tok av mellomakselen så jeg at foringen var helt ødelagt..så ville tro at det var dette.. er jo bare å jekke opp bilen legge seg på rydd å sjekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå