andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 når jeg kjøpte bilen så var det en 318i motor i den. men jeg bytta den ut med en m50b20 motor isteded. men har litt lyst på og bytte den til en 2,5 liter med turbo. mer kommer etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 ikke for å si noe galt, men den monster fronten din er så stygg.. om resten av bilen er passende vet ikke jeg, men.. please take it off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 ikke for å si noe galt, men den monster fronten din er så stygg..om resten av bilen er passende vet ikke jeg, men.. please take it off Må si meg enig, dette var mindre pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Mener å ha sett den i grenlandsområdet noen ganger, og den skiller seg litt ut for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Mener å ha sett den i grenlandsområdet noen ganger, og den skiller seg litt ut for å si det sånn må skille seg litt ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 haha det stemmer det er bryte fangeren min hehe skal måke gata når snøen kommer blir ny lakk oh ny styling til sommeren;) er unødvendig og ødlege det ny så jeg venter litt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Mener å ha sett den i grenlandsområdet noen ganger, og den skiller seg litt ut for å si det sånn det re helt korekt bor i porsgrunn så hender jeg tar meg en tur ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Du har kjøpt bilen av naboen min du.Han hadde ikke lappen når han kjøpte den han heller.Men er enig med folka her om fangeren den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 kjøpte den av adrian ja . det har vært litt av et prosjekt og den i stand mye bømekk på den. så jeg har prioritert det. så skal den til lakering i mai. sammen med den nye stylinga;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 fått brøyta noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe nei det er så dårlig med snø her nede men kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Kan du med handa på hjerte si at du syntes den fronten er fin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 nei det kan jeg ikke. den står på bare fordi jeg fikk den med bilen og hadde ikke så lyst til og påkoste ny før jeg sommeren. masse is kluper når snøen kommer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 nei det kan jeg ikke. den står på bare fordi jeg fikk den med bilen og hadde ikke så lyst til og påkoste ny før jeg sommeren. masse is kluper når snøen kommer:P nei, er ikke noen vits i å kjøoe ny fanger nå i vinter.. Men tror jeg hadde vurdert å kjøre uten fanger istedetfor med den der til ny kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 det stemmer derfor jeg venter til over vinteren kommer uannsett til og smashe. så det blir nok bedre til sommeren. med ny lakk og e46 m 3 look eller seidel styling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå