Nilsen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 E36 m40b16 Var ute å kjørte, startet som normalt, og kjørte vel 2 km, og så begynte den å fuske, brå rykk og napp i ca. 50 m, til den stoppet helt. Luktet bensin i motorrommet, og fant en liten lekkasje ved den bakre slangen som går til fuelrailen. Pirket litt der med et skrujern, og ser ikke ut som det lekker mer, men vil likevel ikke starte, ikke antydning til tenning... Bare plage med denne bilen! 5 serie neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 registerreima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Fikset. Vakuumslangen til "charcoal boksen" var løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hei. Jeg har også en liten lekkasje ved bakre slangen til fuelrailen. Det er vått der, og lukter bensin. Mistenker at det kan være grunnen til at jeg bruker 1,1 på mila på min m40b18... Noen synspunkter på det? Skal prøve å få det fikset i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Bare ta til å fikse det fort, slikt er farlig. En slik slange kan sprekke når som helst og i og med at motoren er temmelig varm når man har kjørt ei stund så vil en blanding av gasser og rennende bensin i verste fall føre til nedbrent bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Det største problemet er vel m40 motorn.. mannshit motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hei.Jeg har også en liten lekkasje ved bakre slangen til fuelrailen. Det er vått der, og lukter bensin. Mistenker at det kan være grunnen til at jeg bruker 1,1 på mila på min m40b18... Noen synspunkter på det? Skal prøve å få det fikset i løpet av uka. Som bmw_728i også påpeker, dette er FARLIG og burde utbedres ASAP! Skru av innsug og erstatt begge slangene som går inn og ut på railen (max 4 cm lange begge 2.) Greit å bytte alle bensinslangene i samme slengen. Har man shabby vakumslanger burde disse også byttes. Disse slangene har ikkeno med selve motorkonstruksjonen å gjøre, så det blir litt feil å skylde på selve motoren (enda den er dritt på andre områder). Med lekasjer kan man ikke annet vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå