Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
God motor og pen bil, men baklyktene var jo helt forferdelige.. Jeg ville personlig ikke engang vurdert å kjøpe bil av noen som syns lexus lykter på bmw er pent.. Kanskje bare jeg som er kresen, men vil gjerne sove om natten uten tvil om at bilen har blitt godt behandlet..

Den siste her var hvertfall finere enn de to andre. Den 318'n var jo komisk stygg :P

hehe, er ganske kresen selv, men ser egentlig etter en ganske orginal bmw, vil helst fikse selv ;) Det er da det blir best, da blir den akkurat slik jeg vil ha den=)

Skrevet
Dersom du får med pusen på nr 2 så vil jeg si at det er et veldig godt kjøp

hehe, spurte faktisk om det og det var ikke hans så fikk ikke;/ men fikk se flere bilder idag og lakken var horribel!

Pusen er min den! men den er ikke til salgs :) Men bilen er det! og det ligger nye bilder på finn. :) Hadde gått for 320`n madelitn... he he.

Skrevet
Dersom du får med pusen på nr 2 så vil jeg si at det er et veldig godt kjøp

hehe, spurte faktisk om det og det var ikke hans så fikk ikke;/ men fikk se flere bilder idag og lakken var horribel!

Pusen er min den! men den er ikke til salgs :) Men bilen er det! og det ligger nye bilder på finn. :) Hadde gått for 320`n madelitn... he he.

Åh, men jeg spurte når jeg ringte en bmw kar og jeg fikk ikke noe pus jeg=( men har jo flere da så trenger ikke;p Men lakken var ikke noe fin da, hadde jo helst sett at jeg hadde sluppet å omlakkere.

Skrevet
vil helst fikse selv ;)

Hehe.. Guttejente alstå? :D

Vist det var eg som sku kjøpe bil hadde eg gått for 320-en. Gjerne ein med vanos (etter 1993) som gjorde at den vart meir drivstoffvenleg. Ein anna ting du må undersøke når du skal kjøpe bil, virker som det spesielt er BMW, er kva forsikringsselskap som vil ha deg, vist du er under 23. Og dei som vil ha deg er som oftest veldig dyre. Så undersøk prisene på dei forsjellige motortypene.

Ta også ein kikk her: http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp

Skrevet

Den så ikke så ille ut, men jeg ville sjekket forsikringspriser før jeg hadde vurdert 325i var jeg deg.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok droppet alle de tre bilene der og lett etter en 318iS. Forholdsvis morsom bil, grei å forsikre, og så har den registerkjede.. Vanlig 318i etter 94 er også grei i så måte.

Og så er det fornuftig å lete etter en bil som IKKE har tribals, stort stereoanlegg, terninger, sota vinduer, blodsenking etc.. Dette er tydelig prov på at bilen er ungdomskjørt, og om noen prøver å påstå at sånne biler ikke er mer slitt en enn bil som er dønn original og eid av voksne personer så tar de i minst 98% av tilfellene feil!

Det er i mine øyne bedre å kjøpe en original bil i bra stand, så kan man ødelegge den med slike ting selv 8)

Skrevet

Kjøp en 320i, da får du en herlig bil med den fine lyden.

Gjorde den store tabben da jeg var 18år og kjøpte en bmw e36 91mod med m40 motor og det kosta meg 50tusen i deler da jeg eide den, men modda jo den litt da. Men den måtte dessverre på verksted hver annen måned.

Det eneste jeg viste da at jeg skulle ha bmw, og kjøpte den første fine bilen jeg fant.

Den var strøken i lakk og interiør og alt annet funka helt perfekt det første året.

m40 motorene har feil konstruert topp, og dermed slites kamakslingen dobbelt så fort som andre bmw modeller og man må skifte reg reim hver 40tusen km for å unngå havari. (vanlig 80tusen)

Anbefaler deg å kjøpe en 318is eller enda bedre 320i 93mod og oppover, lykke til da :D håper detta var til hjelp :D

Skrevet

Den så ikke så ille ut, men jeg ville sjekket forsikringspriser før jeg hadde vurdert 325i var jeg deg.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok droppet alle de tre bilene der og lett etter en 318iS. Forholdsvis morsom bil, grei å forsikre, og så har den registerkjede.. Vanlig 318i etter 94 er også grei i så måte.

Og så er det fornuftig å lete etter en bil som IKKE har tribals, stort stereoanlegg, terninger, sota vinduer, blodsenking etc.. Dette er tydelig prov på at bilen er ungdomskjørt, og om noen prøver å påstå at sånne biler ikke er mer slitt en enn bil som er dønn original og eid av voksne personer så tar de i minst 98% av tilfellene feil!

Det er i mine øyne bedre å kjøpe en original bil i bra stand, så kan man ødelegge den med slike ting selv 8)

Hva det koster å forsikre driter jeg i, for det betaler stepappa'n min=) Men tror nok jeg skal satse på en orginal bmw som ikke er ungdomskjørt ja;) Så fikser jeg opp selv=)

Skrevet
Kjøp en 320i, da får du en herlig bil med den fine lyden.

Gjorde den store tabben da jeg var 18år og kjøpte en bmw e36 91mod med m40 motor og det kosta meg 50tusen i deler da jeg eide den, men modda jo den litt da. Men den måtte dessverre på verksted hver annen måned.

Det eneste jeg viste da at jeg skulle ha bmw, og kjøpte den første fine bilen jeg fant.

Den var strøken i lakk og interiør og alt annet funka helt perfekt det første året.

m40 motorene har feil konstruert topp, og dermed slites kamakslingen dobbelt så fort som andre bmw modeller og man må skifte reg reim hver 40tusen km for å unngå havari. (vanlig 80tusen)

Anbefaler deg å kjøpe en 318is eller enda bedre 320i 93mod og oppover, lykke til da :D håper detta var til hjelp :D

Har heldigvis en drøss med mekanikere i slekta så skal ha med meg en av de når jeg skal se på biler=)

Skrevet
vil helst fikse selv ;)

Vist det var eg som sku kjøpe bil hadde eg gått for 320-en. Gjerne ein med vanos (etter 1993) som gjorde at den vart meir drivstoffvenleg. Ein anna ting du må undersøke når du skal kjøpe bil, virker som det spesielt er BMW, er kva forsikringsselskap som vil ha deg, vist du er under 23. Og dei som vil ha deg er som oftest veldig dyre. Så undersøk prisene på dei forsjellige motortypene.

hehe, tja, på noen stadier er jeg nok det;p

Men tror ikke det blir noen av de jeg har lagt inn så langt, isåfall får det bli den siste;) Og forsikringa er igrunn ikke nøye siden jeg ikke skal betale den selv=)

Skrevet
vil helst fikse selv ;)

Men tror ikke det blir noen av de jeg har lagt inn så langt, isåfall får det bli den siste;) Og forsikringa er igrunn ikke nøye siden jeg ikke skal betale den selv=)

Sier stepappaen din det samme den dagen han får en reging fra forsikringsselskapet pålydende Kr.40.000,- ??

Da bør han heller gi deg noen kroner så du kan kjøpe deg en nyere og dyrere bil enn de du har linket til så langt.

Skrevet
vil helst fikse selv ;)

Sier stepappaen din det samme den dagen han får en reging fra forsikringsselskapet pålydende Kr.40.000,- ??

Da bør han heller gi deg noen kroner så du kan kjøpe deg en nyere og dyrere bil enn de du har linket til så langt.

Tviler på han får en så dyr regning, han har en eller annen ordning med et selskap så tror ikke det blir noe dyrt.. Menmen, vi får se=)

Skrevet
gå for en orginal 318is...penere med coupe, bedre med sprek 4`er enn lat 6`er med mindre du vil ligge bakerst med best lyd :D

haha, neh er ikke akkurat det jeg vil ;p

Skrevet
gå for en orginal 318is...penere med coupe, bedre med sprek 4`er enn lat 6`er med mindre du vil ligge bakerst med best lyd :D

haha, neh er ikke akkurat det jeg vil ;p

isbilen er jo sprek, men at du ligger bakerst med en rekke6"er, det tviler jeg på, og du får jo også 320 som coupe og :mrgreen:

Kjøper du en 320, får du en solid konstruksjon av en motor og en herlig lyd, og 150hk er mer en nok etter norges fartsgrenser og som første bil :D

Men forsikringa er litt dyrere en på de 4cyl bilan.

Men for all del, 318is er jo også et godt valg, men trur ikke du angrer om du handler en 320 :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...