jarli Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 I god stand Pris: 950kr+frakt (kun forhåndsbetaling pga. dårlige erfaringer med oppkrav)
Bimmerhansen Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 har du noen bilder av lyktene mens de er på bilen?
jarli Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 har du noen bilder av lyktene mens de er på bilen? jepp!
Bimmerhansen Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 vil du bytte mot noe annet? er de hele? alle pærer fungerer? til facelift e30`?
jarli Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 vil du bytte mot noe annet?er de hele? alle pærer fungerer? til facelift e30`? Det kommer an på hva "annet" er Lyktene er hele, og alle pærene fungerte, når jeg tok lyktene ut Jeg kan dessverre ikke gi noen garanti på hvor lenge pærene vil fungere, kvitteringene på pærene følger dessverre ikke med Uansett kan du finne billige pærer hos den lokale bilopphoggeren Til facelift e30 ja, men det er mulig å ha disse på eldre e30er også, men da må det forandres litt på koplinger..
Bimmerhansen Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 bytte mot girkasse. 5.trins manual som er tighy å fin i overgangene? hvit bagajselokk? ok e30 felger med piggfri vinter? eller alt? hehe...
jarli Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 bilder av bilen i mørket med lyktene? Her er et bilde av bilen med lyktene i mørket Dersom noen vil ha bilde av lyktene sammen med David Beckham, har jeg det også
Sjabba Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Hvor mye er det mellom ørene dine egentli! Er du helt idiot!
Sjabba Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Hvor mye er det mellom ørene dine egentli! Er du helt idiot!
Ond Racing Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Hehe..ha litt humor da!! Synes den var kjempe bra jeg!!! Tog du han???
jarli Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 Hvor mye er det mellom ørene dine egentli! Er du helt idiot! Det var jo et intelligent svar Jeg begynner å bli mektig lei av alle pratmakerene på kjøp og salg sidene, som spør etter bilder i fleng, uten å være seriøst interesserte.. Og når noen spør et så dumt spørsmål, blir jeg nødt til å gi deg et svar i samme "gate" Dersom du ikke får et riktig inntrykk av lyktene, ut ifra bildene jeg har lagt ut fra før av, kan det være det samme..
Sjabba Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Du er vel en av de som trenger en bruksanvisning for å forstå hvordan du åpner en kornfleks pakke du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå