Gå til innhold

Turbo på 325 88`


garrasjen
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker å bygge en 300 hesters sak, og lurer på om de orginale stemplene skal dreies helt flate eller fortsatt ha litt søkk i midten?

Leste en tråd her en gang, men klarte ikke finne den i dag....

Toppen slutter på 885 (mener det var den riktige toppen for turbo?)

Veiven har mange forskjellige tall, men den orginale klarer vel 300 så lenge alt av lager osv. er skiftet?

Hvordan gjør jeg det med underspyling? er det nødvendig?

Toppakning?

Mange spørmål, men det er vel mange her som kan noe om dette? ;)

Takk på forhånd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale stempla skal ikje dreias helt flate.. det skal vere jenn en grop..

orginale veiva holder fint 300 hester..

den toppen er den som egner seg mest ja..

underspyling er ikje nødvendigt med 300 hk

topp pakning kan du eventuelt oringe blokka og kjøre med orginal pakkning eller kjøpe deg en mls pakkning..

rett meg vist feil.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye det skal dreies er vel relativt?

Vet ikke hvilken komp du ønsker å havne på, men det er en ide å plane topp/blokk først for å så regne ut hvor mye du skal dra av for å oppnå ønsker kompressjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...