Torgeir E-36 328coupe Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Fikk denne feilmeldingen idag, gikk ut og sjekka lysene. Alt som det skal. Lurer da på hva dere tror forårsaker at jeg får denne feilmeldingen??
^B^M^W^ Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Det betyr feil med nærlys, sakset fra teknisk -> check control her på siden står det også: "Vanligvis indikerer disse feilene ødelagt lyspære, men kan også være sikring- eller strømkretsfeil".... Hvis du har tilgang på multimeter kan du måle spenningen som kommer inn til pærene og sjekker at det er riktige pærer som står i så finner du vel forhåpentligvis ut av det
Torgeir E-36 328coupe Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Okei! Får måle i morgen, kan vell også legge til at jeg har konvertert til xenon. Mulig dette har noe å si?
Sollitoo Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 ja, det pleier å være det da.. den kan også komme opp hvis den pæra er på tur til å ryke også.. for sånne perer blir ikke mørke med engang..
Ole-Magne Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Okei!Får måle i morgen, kan vell også legge til at jeg har konvertert til xenon. Mulig dette har noe å si? Ballasten på xenon kittet har for lav motstand... å da tror bilen at pærene dine er deffekt... her er en liten løsning på dette problemet : http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Chec ... eamfix.htm
Torgeir E-36 328coupe Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 Takker for alle svar! Må vell få det til å virke på en finurlig måte, men det som var så rart at det gikk 14dager fra jeg byttet til xenon før at beskjeden kom opp første gang.
Mainn Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Har hørt at man ved bytte av lykter, må programmere om hjernen slik at den vet hvilke lykter du har. I andre tilfeller har jeg hørt slike varsler er blitt borte etter oppgradering av software. Lykke til!
Recommended Posts