Bare_egil Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Søndag kan passe det Gir nærmere beskjed mot helga! den er god...du når meg hvertfall på 48293433, skal sjekke km standen i morgen
Bare_egil Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Da har jeg sjekket km stand og den var på 180419 km, legger ved ett bilde
Bimmerlars Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Ser riktig så bra ut Nå blir jeg kvitt den utstabile bensinmåleren min også. Plutselig står den på halv tank, kakke i displayet så spretter den dit den skal igjen Med mindre også dette panelet har det problemet, hehe. Helt sikkert at den er fra 318 eller? I og med at du ikke har brukt den mener jeg.. Ringer deg nærmere helga
Bare_egil Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Ser riktig så bra ut Nå blir jeg kvitt den utstabile bensinmåleren min også. Plutselig står den på halv tank, kakke i displayet så spretter den dit den skal igjen Med mindre også dette panelet har det problemet, hehe. Helt sikkert at den er fra 318 eller? I og med at du ikke har brukt den mener jeg.. Ringer deg nærmere helga det stod hvertfall i en 318i, men grunnen til at jeg ikke vet om det fungerer er fordi bilen ikke startet;)(ingen komp på 2 sylindere) okai, den er god, du har nr mitt
Bimmerlars Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Ser riktig så bra ut Nå blir jeg kvitt den utstabile bensinmåleren min også. Plutselig står den på halv tank, kakke i displayet så spretter den dit den skal igjen Med mindre også dette panelet har det problemet, hehe. Helt sikkert at den er fra 318 eller? I og med at du ikke har brukt den mener jeg.. Ringer deg nærmere helga det stod hvertfall i en 318i, men grunnen til at jeg ikke vet om det fungerer er fordi bilen ikke startet;)(ingen komp på 2 sylindere) okai, den er god, du har nr mitt Skjønner! Men da snakkes vi om noen dager
Bare_egil Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Da har jeg handla har du prøvd det? funket det?
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 Vet ikke enda. Da motoren er ute av bilen. Overhaler. Legger inn et innlegg når jeg har fått testa
Bare_egil Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Vet ikke enda. Da motoren er ute av bilen. Overhaler. Legger inn et innlegg når jeg har fått testa okai, den er god...takk for en bra handel da
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 Vet ikke enda. Da motoren er ute av bilen. Overhaler. Legger inn et innlegg når jeg har fått testa okai, den er god...takk for en bra handel da Takk i lige måde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå