wicky124 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 når jeg starter bilen så står det "KUHLWASSERSTAND" og "BETRIEBSAMLEIGHT" i kjørecomputer..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 det er på Norsk kjølevæsskenivå og kjørelys.. bitte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 når jeg starter bilen så står det "KUHLWASSERSTAND" og "BETRIEBSAMLEIGHT" i kjørecomputer..hmm.. Det første ordet skjønte tilomed jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 bytt språk i den! http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe=) jeg skjønte det med mine dårlige tysk kunnskaper=) hehe.. 1 år på ungdoms skolen med tysk! never more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Dersom det står BETRIEBSANLEITUNG og ikke BETRIEBSAMLEIGHT så henviser meldingen til at du skal sjekke instruksjonsbok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 bytt språk i den! http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=60 radiolage?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Dersom det står BETRIEBSANLEITUNG og ikke BETRIEBSAMLEIGHT så henviser meldingen til at du skal sjekke instruksjonsbok. Tror også at det det står Betriebsanleitung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 de meldingene blir borte etter en stund...rart..hmm..og idag lyste "RUCKLICHT"..liker ikke bilen..gir meg for mye info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 de meldingene blir borte etter en stund...rart..hmm..og idag lyste "RUCKLICHT"..liker ikke bilen..gir meg for mye info... Da har du et baklys som er ute av funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Mener at RUCKLICHT er kjørelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Mener at RUCKLICHT er kjørelys... Nein, rück betyr bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Mener at RUCKLICHT er kjørelys... Nein, ABBLENDLICHT er kjørelys. Riktig, RUCKLICHT vil si at det er baklysene det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 bytt språk i den! http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=60 radiolage?? Regner med det er første nivå på tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå