stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jepp. Nylakkert, Nye dekk, Ny cecotto leppe, Nye carbon luftføringer, Evo3 framskjermer, Evo spoiler bak, Carbon "flipp", nye M3 E36 el. speil. osv osv. Bilen trenger litt kjærlighet i form av ny bakrute, ny bærekule, sveising av eksos, montering av takluke, sideskjørt, noe el. kobling (sentrallås, turteller og skiltlys) ellers småmontering. Videre så er bilen i knallbra stand. Totalt overhalt motor av Helge Vik, rustsveiset og alt i orden. Bilen må ut av garasjen den nå står i ganske snart, og derfor blir den solgt til en med interesse og penger til å fullføre den. Selges meget fordelaktig. Ikke kom med skambud, og vær seriøs hvis du ringer. tlf. 92404779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Har du noen flere bilder?? Når er den sist EU godkjent? Skinn interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bilen er avskiltet for en tid tilbake, og må på PK-Kontroll for å få skilter. Dette er ikke noe problem bare de tingene som er nevnt bilr fikset, + nye fjører (Kappet) Er du interessert nok så får du bilder på evt. mail. Bilen har sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 ca pris? er litt kjekt å vite ka du forventer å få for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvor i landet er dette? Har du en prisantydning? Kan du sende meg noen bilder? tor_olsen2@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvor i landet er dette?Har du en prisantydning? Kan du sende meg noen bilder? tor_olsen2@hotmail.com Hei, Bilen befinner seg ikke langt unna deg faktisk, nærmere bestemt på Notodden. Hva gjelder pris så snuser jeg etter bud, men under 100 er ikke av interesse. men rundt der en plass, tror det skal være interessant for alle og enhver. sender deg et par bilder på epost nå. Andre som skulle være interessert kan skrive opp epostadressen sin så sender jeg bilder, men ikke til de som bare skal ha for å få bilder. Det må ligge til grunn en interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ale}{ander Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hei! Jeg er inntresert. Sender du meg noen bilder på: alexander_johs@hotmail.com Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hei, Sender du bilder på shv@mti-as.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da har begge to fått bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Litt ny info. Toppdekselet og innsugsboksen er nylig pulverlakkert, og er klin strøkent. Motoren er generelt rein rundtom. Den er rett og slett ganske så strøken i motorrummet, den er såklart nylakkert i motorrummet også. selv om det kanskje ikke ser slik ut på de bildene som noen av dere har fått. Den har stått lenge og har blitt støvete. Jeg har også flett nye låser til hele bilen både utvendig og innvendig. Nye baklykter i original utførelse. Nye Evo3 plastinnerskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Den er original sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 ca pris og flere bilder;) kembo_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ja, den er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 ca pris og flere bilder;)kembo_racing@hotmail.com Vær snill å les litt før du skriver. Bilder sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ale}{ander Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Har ennda ikke mottat bilder jeg.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg