Gå til innhold

1987 BMW M3 E30 Selges


stian-ak
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp. Nylakkert, Nye dekk, Ny cecotto leppe, Nye carbon luftføringer, Evo3 framskjermer, Evo spoiler bak, Carbon "flipp", nye M3 E36 el. speil. osv osv.

Bilen trenger litt kjærlighet i form av ny bakrute, ny bærekule, sveising av eksos, montering av takluke, sideskjørt, noe el. kobling (sentrallås, turteller og skiltlys) ellers småmontering.

Videre så er bilen i knallbra stand. Totalt overhalt motor av Helge Vik, rustsveiset og alt i orden.

Bilen må ut av garasjen den nå står i ganske snart, og derfor blir den solgt til en med interesse og penger til å fullføre den. Selges meget fordelaktig. Ikke kom med skambud, og vær seriøs hvis du ringer.

tlf. 92404779

CIMG1247.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er avskiltet for en tid tilbake, og må på PK-Kontroll for å få skilter. Dette er ikke noe problem bare de tingene som er nevnt bilr fikset, + nye fjører (Kappet)

Er du interessert nok så får du bilder på evt. mail.

Bilen har sort skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er dette?

Har du en prisantydning?

Kan du sende meg noen bilder?

tor_olsen2@hotmail.com

Hei,

Bilen befinner seg ikke langt unna deg faktisk, nærmere bestemt på Notodden.

Hva gjelder pris så snuser jeg etter bud, men under 100 er ikke av interesse. men rundt der en plass, tror det skal være interessant for alle og enhver.

sender deg et par bilder på epost nå.

Andre som skulle være interessert kan skrive opp epostadressen sin så sender jeg bilder, men ikke til de som bare skal ha for å få bilder. Det må ligge til grunn en interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ny info.

Toppdekselet og innsugsboksen er nylig pulverlakkert, og er klin strøkent. Motoren er generelt rein rundtom. Den er rett og slett ganske så strøken i motorrummet, den er såklart nylakkert i motorrummet også. selv om det kanskje ikke ser slik ut på de bildene som noen av dere har fått. Den har stått lenge og har blitt støvete.

Jeg har også flett nye låser til hele bilen både utvendig og innvendig.

Nye baklykter i original utførelse.

Nye Evo3 plastinnerskjermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...