stian-ak Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg sendte de tidligere og, men har sendt de på nytt nå. Hvis de ikke kommer så har du antagelig ikke plass på hotmailen eller noe slikt. De er hvertfall sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har 1gb ledig ikke fått noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har 1gb ledig ikke fått noe? da ligger de sikkert de i den "useriøs post" kassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 har 1gb ledig ikke fått noe? Hvis du ikke har fått de nå, så kan jeg ikke hjelpe deg. Lurer på om du må oppgradere fra fjortis adressa da gitt! hehe.. neida. Det er ikke noe tak på hvor mye en kan motta pr. mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har 1gb ledig ikke fått noe? da ligger de sikkert de i den "useriøs post" kassa... aha;)! var viss din adresse som virka useriøs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 ei Online.no adresse er vel ikke akkurat veldig suspekt skulle en tru, men... hvem veit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ale}{ander Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ei Online.no adresse er vel ikke akkurat veldig suspekt skulle en tru, men... hvem veit. Kom i søppelposten min også.. Så vet ikke heilt jeg,hehe Takk for bildene. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei kan du sende bildene til meg også? k_landre_88@msn.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Send til hiller@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hei. sittet å vurdert denne en stund nå. send bilder til jimmierh@hotmail.com så er det mulig du får et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 det er jo greit att alle som får bilder ikke legger de ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja la meg bare si det: Til dere som har '85 318i med trimkam osv.. Jeg er ikke interessert! jeg er ute etter reint salg. Og til videre personer så må jeg bare si at dere må ha en genuin interesse for bilen for at jeg skal gidde å sende bilder., Ikke at jeg tror alle av dere er uinteressert, men en må være litt streng her, det er seriøse henvendelser som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Nå gidder ikke jeg skrive inn her om jeg ikke er int. men hadde jeg kun vært ute etter noen få bilder av en e30 M3 så hadde jeg gått inn på google. hadde vært fint å fått noen bilder av denne. nå når jeg først har mulighet og tid til å anskaffe en M3 og har tid til å fikse de små reparasjonene du beskriver. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det var nå ikke deg det var ment mot heller da. Men skal en si fra, ja så får en ta det kollektivt, så det går jevnt utover alle. Dette er rett og slett bare for å si fra til de som er useriøse, get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ja skjønte det. Men nå er jo ikke en bil, hvertfall ikke en M3 til rundt 100K noen høy pris da. 100000 er jo ingenting for en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg