+coupe+ Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 hei problemet er at viften min bare oppererer på opptil 1, 3 og 4 ikke på hakk 2. pluss at den lager hvine lyder. betyr dette at den må skiftes? viss ja, vet noen hvor jeg får kjøpt ny? takker for råd og svar! leter også etter en 520i 12v 1989 e34 motor, om noen har en sånn liggende eller vet om noen som har en liggende så er jeg interessert. Lasse
-Martin- Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 opplever også på min at hakk 2 ikke fungerer av og til. kommer også noen ulyder en gang i blandt.
kabeldeigen Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Det at den ikke virker på alle trinnene er at motstanden til viften er brent. Denne er lokalistert bak hanskerommet, står inni selve viftekanalen. Det at viften lager ulyder, er vel noe annet.. Dårlig lager, skitten osv..
E_36 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Skal inn for å få bytta selve viftemotoren snart nå, er jo skamkaldt å kjøre uten vifte.... Problemet er: Skal kjøpe en brukt viftemotor, men har jeg Bosh eller Siemens? Er det noen måte å finne ut, uten å rote rundt steder jeg ikke kan noenting om? E36 1991 modell..
kabeldeigen Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Skal inn for å få bytta selve viftemotoren snart nå, er jo skamkaldt å kjøre uten vifte.... Problemet er: Skal kjøpe en brukt viftemotor, men har jeg Bosh eller Siemens? Er det noen måte å finne ut, uten å rote rundt steder jeg ikke kan noenting om?E36 1991 modell.. Kan jo prøve å ta kontakt med den lokale BMW forhandleren, da kan du få hele historikken til bilen ELLLER.... Gidde å demontere viften for å se selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå