jon_79 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Bilen er innimellom ugrei å få i gir. Kjennes ut som cluthen ikke løser helt ut. Har lufta systemet, men det hjalp ikke. Regner da med at minst en av sylindrene må overhales. Er det noen som har noen tips til å finne ut hvilken av de som med størst sannsynligeht er defekt? (Pedalen henger litt igjen noen ganger)
Bimern Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Sjekk at du har nok bremseveske i beholderen, hvis slavesylynderen lekker, bruker det som regel å dryppe bremseveske mellom gearkasse og motor
joris Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Nok væske og ingen utvendige lekkasjer. (dvs: d må være lekkasje fra en av sylindrene inne i systemet)
fatboy Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 har samme prob på min, bytta begge sylyndra men ble ikke bedre og kom fram til at det var trykkplata som va dårlig, men er garrantert bare slavesylinderen som er dårlig, er jo bare og skru den av og se om den lekker, er to skruer (13) og så tar du den bare ut, er bare og få en kamerat til og trykke på pedalen og sjekke om den kommer helt ut.
joris Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Ingen lekkasjer her.. Så i manualen at det skal være egen beholder for bremsevæske til clutchen. Det er det ikke på min bil.. Gjelder det kun faceliften?
fatboy Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 mener 325 også har det, men da tror jeg bare du skal forberede deg på å plukke ned gearkassa=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå