Gå til innhold

325i motor til salgs *SOLGT*

Bmwturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Nå må eg få solgt motoren i stasjons vågnå mi!! Noen så e intereserte?? Uten gear kasse!!! Motoren e høvla, porta, kvassekam, chipa. Grenrør å resten av eksosen (rustfritt sebring) kan o følla me men då blir d litt dyrare!! Kom me bud!

Her e et bilde av motoren i bilen, motoren blei total overhalt for ca 2 år siden. Så e litt usikker på ka an e godt itte d. Men di seie d ska verra ca 230hk med eksosen!! Motoren e trimma å overhalt på et verksted i Stavanger av forje eier, eg har kun montert eksos å custom chip te detta oppsette.

http://img.photobucket.com/albums/v216/ ... 006001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må eg få solgt motoren i stasjons vågnå mi!! Noen så e intereserte?? Uten gear kasse!!! Motoren e høvla, porta, kvassekam, chipa. Grenrør å resten av eksosen (rustfritt sebring) kan o følla me men då blir d litt dyrare!! Kom me bud!

Her e et bilde av motoren i bilen, motoren blei total overhalt for ca 2 år siden. Så e litt usikker på ka an e godt itte d. Men di seie d ska verra ca 230hk med eksosen!! Motoren e trimma å overhalt på et verksted i Stavanger av forje eier, eg har kun montert eksos å custom chip te detta oppsette.

ka som skal oppi i stedenfor da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka som skal oppi i stedenfor da :D

2,5l 24v turbo intercooler!!! :D

Bilde026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den blitt testet på benk? noe tiking, oljeforbruk? SKAL du ha 8000

Motoren e ikkje benk testa nei, ingen tikking. jeg la merke til at motoren hadde brukt 0,5l olje på 6 måneder. så d e jo ikkje gale!! Eg skifte olja kvar 6 måned på alle mine motorer!!! 8000,- e må eg sei e ein vetige pris på den motoren, kansje litt for lite o!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren e ikkje benk testa nei, ingen tikking. jeg la merke til at motoren hadde brukt 0,5l olje på 6 måneder. så d e jo ikkje gale!! Eg skifte olja kvar 6 måned på alle mine motorer!!! 8000,- e må eg sei e ein vetige pris på den motoren, kansje litt for lite o!! :D

turbo ja:) bra!

grei pris vel?

ta å sett ein g tech målar i den, kjør bortom BT og veg an ein kveld.

så har du ein god peikepinn på ka an yte? bare et tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo ja:) bra!

grei pris vel?

ta å sett ein g tech målar i den, kjør bortom BT og veg an ein kveld.

så har du ein god peikepinn på ka an yte? bare et tips. :)

D e for mye stress for meg bara for å sella an!! Å bilen e avskilta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...