Bmwturbo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå må eg få solgt motoren i stasjons vågnå mi!! Noen så e intereserte?? Uten gear kasse!!! Motoren e høvla, porta, kvassekam, chipa. Grenrør å resten av eksosen (rustfritt sebring) kan o følla me men då blir d litt dyrare!! Kom me bud! Her e et bilde av motoren i bilen, motoren blei total overhalt for ca 2 år siden. Så e litt usikker på ka an e godt itte d. Men di seie d ska verra ca 230hk med eksosen!! Motoren e trimma å overhalt på et verksted i Stavanger av forje eier, eg har kun montert eksos å custom chip te detta oppsette. http://img.photobucket.com/albums/v216/ ... 006001.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 mye har du tenkt deg for dette da? pris med og uten eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 8000,- uten eksos. somsakt d mesta e bytta på motoren. alle tenningsdeler er helt nytt nettopp skiftet olje++++ eksosen vil jeg ha 5000,- for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 har den blitt testet på benk? noe tiking, oljeforbruk? SKAL du ha 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Selvfølgelig så langt unna:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Pris på kun grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå må eg få solgt motoren i stasjons vågnå mi!! Noen så e intereserte?? Uten gear kasse!!! Motoren e høvla, porta, kvassekam, chipa. Grenrør å resten av eksosen (rustfritt sebring) kan o følla me men då blir d litt dyrare!! Kom me bud!Her e et bilde av motoren i bilen, motoren blei total overhalt for ca 2 år siden. Så e litt usikker på ka an e godt itte d. Men di seie d ska verra ca 230hk med eksosen!! Motoren e trimma å overhalt på et verksted i Stavanger av forje eier, eg har kun montert eksos å custom chip te detta oppsette. http://img.photobucket.com/albums/v216/ ... 006001.jpg ka som skal oppi i stedenfor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå må eg få solgt motoren i stasjons vågnå mi!! Noen så e intereserte?? Uten gear kasse!!! Motoren e høvla, porta, kvassekam, chipa. Grenrør å resten av eksosen (rustfritt sebring) kan o følla me men då blir d litt dyrare!! Kom me bud!Her e et bilde av motoren i bilen, motoren blei total overhalt for ca 2 år siden. Så e litt usikker på ka an e godt itte d. Men di seie d ska verra ca 230hk med eksosen!! Motoren e trimma å overhalt på et verksted i Stavanger av forje eier, eg har kun montert eksos å custom chip te detta oppsette. http://img.photobucket.com/albums/v216/ ... 006001.jpg ka som skal oppi i stedenfor da 2,5l 24v turbo intercooler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Pris på kun grenrøret? Selle ikkje kun grenrør bare hel eksos og da ikkje før eg kun har solgt motoren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Selvfølgelig så langt unna:( e e jo ikkje mer en et par timars kjøre tur!! Men eg må jo sei d at motoren fortsatt står i bilen, har ingen plass te å hiva an ut ennå. Men reine me eg ganske raskt ska få fiksa d da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 har den blitt testet på benk? noe tiking, oljeforbruk? SKAL du ha 8000 Motoren e ikkje benk testa nei, ingen tikking. jeg la merke til at motoren hadde brukt 0,5l olje på 6 måneder. så d e jo ikkje gale!! Eg skifte olja kvar 6 måned på alle mine motorer!!! 8000,- e må eg sei e ein vetige pris på den motoren, kansje litt for lite o!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har den blitt testet på benk? noe tiking, oljeforbruk? SKAL du ha 8000 Motoren e ikkje benk testa nei, ingen tikking. jeg la merke til at motoren hadde brukt 0,5l olje på 6 måneder. så d e jo ikkje gale!! Eg skifte olja kvar 6 måned på alle mine motorer!!! 8000,- e må eg sei e ein vetige pris på den motoren, kansje litt for lite o!! turbo ja:) bra! grei pris vel? ta å sett ein g tech målar i den, kjør bortom BT og veg an ein kveld. så har du ein god peikepinn på ka an yte? bare et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 har den blitt testet på benk? noe tiking, oljeforbruk? SKAL du ha 8000 Motoren e ikkje benk testa nei, ingen tikking. jeg la merke til at motoren hadde brukt 0,5l olje på 6 måneder. så d e jo ikkje gale!! Eg skifte olja kvar 6 måned på alle mine motorer!!! 8000,- e må eg sei e ein vetige pris på den motoren, kansje litt for lite o!! turbo ja:) bra! grei pris vel? ta å sett ein g tech målar i den, kjør bortom BT og veg an ein kveld. så har du ein god peikepinn på ka an yte? bare et tips. D e for mye stress for meg bara for å sella an!! Å bilen e avskilta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daivos e30 Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Er motoren solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har vist glømt å skreve d! Ja an e solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå