bambusa Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 jeg går i tanker om og bygge bilen om til en manuell, fra automat. bilen er en E-36 325i. er det mye arbeid. noen som har gjort slikt før og vet hva deler kommer på sånn ca.. Er det noe som må gjøres med elektronikken for og lure bilen til og tro at den står i nøytral?
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Det trenger ikke bli så dyrt jeg fikk tak i alt jeg trengte hos en hugger for 6000kr, da fikk jeg pedaler, gearkasse og kløtsj. Det er ikke noe problem å lure motoren til å tro att bilen står i nøytral eller park det er en glide bryter oppe ved gearstanga som du setter i park posisjon og da er hele greia løst. det også må gjøre er å ta ut speedometeret og ta ut pæra som sier att det er noe galt med automaten. så slipper du lyset mitt i fleisen
bambusa Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 ok.. da skal jeg ut og sjekke med huggeri rundt om i landet.. takk for tipset..
extremracing.net Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 er det kun pedaler, gearkasse og kløtsj man trenger for og bygge om fra automat til manuel da?? ikke noe mere småtteri?? : ) har en e34 som jeg vil bygge om.... er mellomaksel lik..osv...?? takker
02 Touring Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Dere trenger melomaksel. svinghjul, lager i veivaksel, gearspag med overføring. og mulig en ny konsoll. Ta et søk i forumet så finner dere enda mer.
tonyku Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Jeg fikk opp feilmelding på gearkassa da jeg bytta. probleme blei løst da jeg fikk med instrumentpanelet som hørte til den manuellle gearkassa. Bak på instrument panelet er det en Blå brikke med bilens chassinr på som jeg bare bytta over. poff så var feilmeldinga borte Men fikk da opp km-stand på gearkassa å ikke resten
ivarandre Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Du fikk ingen problemer med bilen etter du byggde om til manuell? Skal også gjøre det samme med min e36 325 da jeg skal slenge i turbo og div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå