Mpower20 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 - Har en motor fra en 520i 84mod, gått 220k. Litt oljesvetting fra motor, sveiv fint når jeg hadde den igang et par ganger før demontering fra bil. - Girkasse og differensial fra samme bil, har også mellomaksling og drivaksler. Gis bort til en trengende sjel ettersom jeg ikke har behov for dette. Vedkommende henter, befinner seg i stavanger. Noen intresserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Je henter jeg. =) sendt pm til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Din interesse er notert Kjetta, og du har fått SMS med tid og plass, men har ikke fått noen bekreftelse fra deg. For dere andre, så er første mulighet å hente motoren/girkassen fra 18.00 på fredag. Men bare så det er sagt, dette er ikke et salg, og her gjelder første mann til mølla ettersom jeg vil ha dette bort fortest mulig! Tar opp for mye plass på verksted. Hvis ingen har hentet motoren/girkassen innen søndags ettermiddag går alt i "søppelet". Tel: 47 23 22 99 for mere info om hvor motor/girkasse han hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har da fått bekreftelse fra Kjetta at han henter motoren fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå