KnutsliN^ Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 ingen som har bilder av e46 med 55\30 senk og 18"?
Vangen Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 hehe, Det var na so fælt som du sku mase da Men jeg skal henge meg på masingen... Er selv ute ette denne senkingen... Men jeg har M-Pakken på bilen og er usikker på hvilket merke jeg skal kjøpe... Justerbart blir litt for dyrt synes jeg.. Er APEX et bra merke??
John H Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Vel..mulig det ikke hjelper deg veldi, men her er min med 40/30 senk og 18"..syns det er et rimeligt greit kompromiss Forresten fjører fra cobra.. Syns forresten den ser endel lavere ut i reallife, men mulig eg blir lurt..
BMWCruiser Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Synes senkingen til John H. her med cobra 40/30 fjører ser ut til å være et veldig bra kompromi. Akkurat passe senket uten å være for lav foran. Apex settet synes jeg gjør bmwen mer enn lav nok for de som vurderer det, hadde tenkt å gå for dette selv men da må man bytte demperne i tillegg og da tror jeg nok heller jeg går for cobra fjørene! Bildet på forrige side som visste hvordan du ville ha bilen din senket, synes jeg ser ganske så likt ut til John H. sin bil. I følge John H. skal disse cobra fjørene også bevare litt av bilens komfort og det ser hvertfall jeg på som et pluss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå