Riefarn Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 GS selger disse lyktene nå, er ikke noe spes fabrikant eller noe, og de selges så billig, så bare lurer på om de er noe særlig? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7932.jpg
Riefarn Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 får ikke linka bilde.... men sikkert noen som vet noe...
Dannis Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 til e36 anbefaler jeg hella sine. tovik her på forumet har de og de er nyydelig.. pluss at det er hella, så kvaliteten er jo bra
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 til e36 anbefaler jeg hella sine.tovik her på forumet har de og de er nyydelig.. pluss at det er hella, så kvaliteten er jo bra hvilke forhandlere er det som fører hella lykter?
Riefarn Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 GS har hella ser jeg... dyre da men får se til våren om det blir et par ordentlige... bilen fortjener jo forsåvidt det
Riefarn Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Koster 2100.- nå frem til 15.01.07 Veil pris 3100.-
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Mener lyktene er FK, var iallefall det forrige gang de kjørte kampanje. I følge GS sine sider, koster de 2334,38,- nå. Og til de som synes HELLA er pent, så står ringene feil vei, ringene er små og de har feil lys på ringene! Edit ...
Schnellfahren Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Mener lyktene er FK, var iallefall det forrige gang de kjørte kampanje. I følge GS sine sider, koster de 2334,38,- nå. Og til de som synes FK er pent, så står ringene feil vei, ringene er små og de har feil lys på ringene! FK er vel riktig vei og riktig farge Hella derimot har små, hvite ringer som står opp-ned
TheMan Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Noen som har AE til e-34 som gsbildeler selger på tilbud nå? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8006.jpg Er disse bra? Evt noe som er bedre?
snes Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 GS selger disse lyktene nå, er ikke noe spes fabrikant eller noe, og de selges så billig, så bare lurer på om de er noe særlig? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7932.jpg Hei. Lyktene på bildet er InPro. Folk har delte meninger om disse lyktene men egen erfaring er at passformen ikke er bra. Det trekker litt fukt inn i lykten etter vask. Ellers er det greit lys i AE-ringene og lyktene gjør seg bra med ettermontert xenon! Kanskje prisen veier opp for kvaliteten?! Mvh. snes
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Mener lyktene er FK, var iallefall det forrige gang de kjørte kampanje. I følge GS sine sider, koster de 2334,38,- nå. Og til de som synes FK er pent, så står ringene feil vei, ringene er små og de har feil lys på ringene! FK er vel riktig vei og riktig farge Hella derimot har små, hvite ringer som står opp-ned Haha. Mente såklart Hella når jeg skrev de negative tingene der!
Boss Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Trodde det var Hella som var orginal lykter jeg da.
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 De lyktene ser nå ut til å være linselys er de ikke ? linselys pleier jo å være bra da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå