nune Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 heij. har en ny Packard Bell Easynote S. bærbar pc som jeg ikkje trenger lenger. har heller bruk for litt penger eller kan byttes i annet kult stasjh.. styling felger til bmw/honda... alt av interesse. ekstra interessert når det kommer til e36 pcen ble kjøpt for nesten 8000 kr for 2 mnd siden. og selges/byttes med bæreveske og ekstra optisk mus. legger ved litt info om pcen fra heimesia deres. Operativsystem Ekte Windows® XP Home Edition Prosessor Model Intel® Pentium® M processor 740 Cache 2MB Minne Minne DDR2 1024 (512*2) Harddisk Harddisk 80 GB SATA CD-RW / DVD-RW CDRW/DVDRW DVD RW Multidrive Dual Layer(8,5GB) Grafikk Graffikkort Intel 915GM Videominne 128 MB delt Skjerm Skjerm 15.4'' WXGA Batteri Batteri Li-ion Lyd Lydkort Realtek ALC260 HD Audio Kommunikasjon Network card Integrated 10/100 Ethernet WLAN 802.11b/g Inn- og utganger USB porter 4 stk (USB 2.0) TV-ut Ja http://www.packardbell.no/products/on-the-go/bærbare/easynote-s/easynote-s4927-d/productsheet-PB47QD0091-371.html spørr vist noen lurer på noe.
nune Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 kom bare me bud. er interessen stor nokk så blir vi enig.
Turbo-Knut Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 nuneInnleggSkrevet: Man Jan 08, 2007 21:26 Tittel: Bærbar pc selges/byttes heij. har en ny Packard Bell Easynote S. bærbar pc som jeg ikkje trenger lenger. har heller bruk for litt penger eller kan byttes i annet kult stasjh.. styling felger til bmw/honda... alt av interesse. ekstra interessert når det kommer til e36 Smile Hei! Jeg har et sett 8,5x18" E39 M5-look felger med innpress 3serie innpress (ET41) To av dekkene kan brukes en stund til, mens de to andre er modne for utskifting. Felgene er meget pene, kun noen små skrammer på ytterste felg-kantene, ikke mye. Jeg har tenkt å skaffe riktig lakktype, og pusse ned og lakke den ytterste kanten på dem, da blir dem tipp topp! Du får gi et beskjed dersom du kan være interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå