JoCCe Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 neshda funker jo å drive på acr med 192hk bare man har smale nok bakdekk Regner med å se (skr)opeln din på sommertreffet neste helg? ;D
Skimmy Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 ja opelen blir du å se,, å kan garantere deg du blir å høre den, for fy faen for en høy å stygg lyd! hadde prøveskilt på den i helga. kjørte litt småkapp med noen biler her, en subaru impreza Pure Racing som skulle være 300 hk jeg lå klin oppi ræva på den og en Audi RS2 med 450hk, han dro såvitt fra meg.. med tanke på at ejg har 150hk+ så syntes jeg d var veeeldig bra. å jeg kan garantere dere at denne bilen er helt RÅ på acr!
JoCCe Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hmm, må være utroli lett den calibran din da? Vet du om det er mange e30'er som kommer? er endel påmledte alerede
Skimmy Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 den veier 1050 nå. har polert den å vaska den i dag:D så nå er jeg klar til helga, nå har jeg racing slicks, gateslicks og rengslicks:D så er 100% klar for alle fører:D er vell 3-4 e30`er fra mo som skal dit ja. har tatt fri på fredagen så kl 10 er jeg der oppe:D
JoCCe Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 såppas lætt ja Da funka vell 150 kvikke hk greit nok hmm, gler mæ alerede til helga, spennanes å se andres prosjekter osv
Skimmy Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 jepp, den er ca 170hk nå. gleder meg som en UNGE! hehe
Skimmy Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 lite bilde av calibraen i action. er stor fornøyd med bilen! gikk som bare F.. blåste i fra m3 E30, 325 e30 og e36. både på langstrekkene og i svingene, subaru impreza STI vart frakjørt av den lille opelmotoren:p men mere effekt kommer, regner med rundt 250 sugehk etter vinteren
Bmweee Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 e den grå? me litt overkill styling? var overkill styling ja..men var svart..btw så er bilen nå desverre død.. Rulla over et jorde i altfor stor hastighet desverre.
Skimmy Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 no e bilen solgt:( satan blir å savne den:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå