Endre87 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 bimer1987: har tenkt å bruke 318. fikse den litt opp. så skal jeg kanskje ribbe 325`n og bygge bur i den, litt sånn stæsj. men får se Ok , nei så da veldig bra ut 318'en og så er det jo facelift så den er jo ganske fin orginal . Men kan jo bli dyrt å bytte topp på 325'n da, men du finner vel noe til en bra pris på forumet , Har tro på bur . Men nå må jeg seriøst legge meg , blir hart å våkne i mårra . Lykke til!
Skimmy Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 hehe. jo takk, blir vell sånn "banebil" av 325`n. men ikke med turbo:P skal prøve å shine opp 318 så den kan fær litt på biltreff. og at folk faktisk ikke syns den ser ut som en vanlig rånebil:P uff. hadde planleggings dag på jobb i dag. dritt kjedelig:P søvna av nestn heile tia
Skimmy Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 da har snyen bynt å forlatt oss så eg ha grævd fram biln, og har funnet ut feilen, jeg som stressa når jeg satte i hopen motoren, så var ingen feil med den(er ikke noe bilmekaniker eller noe sånt) så no kommer ei litt "stor" oppdateringe om planer og va som skal gjørest, men først bilder:) her har jeg just fått fram bilen, og tenkte å ta ett bilde av begge 2 i lag;) sånn såg den ut etter en vinter nedgravd i snøen:) begynte først med å kappe eksosen litt for den stakk så LAANGT ut, så vart pentnå synest jeg! har handla meg dempertårn stag, så fikk montert det også fant ett par gammle panserlåser etter volvon jeg hadde, så monterte dem på, skal kjøpe nye da disse er litt rustat å shabby:P bytta plass på turtelleren, og koblet opp, og holder på å lage ei instrument rekke der cdspellern sto før i tia:) syntest d såg litt teit ut me bmw logoen når jeg hadde panserlåsene der, så tok å sveisa den igjen, da jeg synest det ser cleanere ut:) gjorde også dette på bagasjeluka:) sparklet litt også syntes jeg girstanga vart litt lav, så i dag tok jeg å modda meg ei ny girstang av noe skrappel jeg hadde ligganes i garasjen:) litt dårlige bilder da jeg har mista digital kamra mitt. kommr med ny oppdatering etter påske da jeg får noen nye deler:) er svart å røde bøttestoler, 4 punktseler, ett sportsratt, OMP racing pedaler, omp fothviler, belte puter, og nye speil:)
bmwrasaren Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Hvordan ble det med girvandringen når girstanga ble så høy? Når jeg hadde det sånt så var det helt fram i motorrommet når jeg skulle i 1 gir og bak i bagasjen når jeg girte til 2
Skimmy Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 har forlenga girstanga med 35mm nedover også. så den er veldig tett stega
Ola. Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 har forlenga girstanga med 35mm nedover også. så den er veldig tett stega Er det virkelig plass til det? Jeg har "vanlig" shortshift i min, men den tar nesten nedi melomakselen... Kunne også tenkt meg høy kortstega spak..
Skimmy Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 på den andre 318`n min har jeg bare 2 cm, og den tar borti, men på denne har jeg fjærna nå drit så den girstang plata ligg helt oppi tunellen, så den er mye lenger opp, og laga nye fester til den plata. så har enda 1-2 cm å gå på før girstanga tar borti mellomakslinga:)
Skimmy Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 har handla meg noen liter hvit lakk, så bilen blir lakkert om ikke så alt for lenge. bare venter til snøen forsvinner, IGJEN.. så kommer vell stolene i uka som kommer, samt ratte.
Skimmy Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 var å testa bilen i dag... dæven den dro godt.. var en 200sx s13 forran meg. plutseli så var den i speile mitt;) men måtte ta d litt med ro. enda innkjøring av lageran. e ikke så flenk på sånt. å giringa vart djævelsk najs! også merka eg at eg må bytt diffen, fikk 70kmt i 2. gire:P 320 diff så vart feil utveksling, men tytje bra aks
Skimmy Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 fikk kjøpt meg noen gammle slitte felger av en kompis for en meeget billig penge her om dagen, ikke så alt for stilige felger. men fungerer vell nokk bra til banebruk tok ett strøk me lakk over dem i dag blir å lakke kanten sølv i morgen:) tror det blir bra...
Skimmy Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 virker ikke som folk er så intrisert i denne tråden, pga jeg ikke har turbo?... jaja, blir vell ikke å oppdatere så mye mere her da..
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 takker, har gjort endel med den i d siste, men ikke oppdatert noe monterte på felgene på bruksbilen for å sjekke hvordan dem vart, såg bra ut og nye stoler har jeg også fått. og nytt ratt:)
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 takker, har gjort endel med den i d siste, men ikke oppdatert noe monterte på felgene på bruksbilen for å sjekke hvordan dem vart, såg bra ut og nye stoler har jeg også fått. og nytt ratt:) har fått meg ny jobb, så tjener litt bedre nå. så blir vell snart turbo motor i den også Lakk er også handlet inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå