Skimmy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 tok litt bilda i dag også. her har eg laga nå tull,vart så mye lyd inn i biln gjennom der girstanga går. så laga ei plata me en svamp under, så vart litt meira stilt, også ei plata ned der hovedstrøm brytern og nå brytera og instrument ska stå. får se
Skimmy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 har vært lite respons. men kan no oppdatere litt her bilen er lakkert, og står i garasjen nå uten understell da jeg har noen ting som skal monteres det er Coilovers GrN bremse Powerflexforinger Diffbrems Halvbur og ny motor det er en m20b25 med m21 veiv råder fra m50b25 avdreide stempel Mls toppakning APR bolter i topp og råder Heimlaga grenrør Garret t4 turbo 535lmm større dyse Haltech F5 tillegsprut med 2 dyse Extern Wastegate fra ppf Noen bilder av hva som er gjort med bilen siden sist prøveskilt når det var sommertreff på acr her er i fra max power. den hvite er den gammle 318 min klar til lakkering da va det kommet på ett strøk med lakk. jente som lakkert:P sånn vart den etter lakkering. men var å kjørte på bane. så for uttfor, så stylinga vart borte:P heiv på ein facelift front. men fant ut at jeg ville ha den på den nye arbeidsbiln min.. så planene er å få på orginalfront med chromefanger. sån den blir mest mulig orginal:) mere bilder fra turbo ombyggingen og det som skal gjørest med bilen kommer har ribbet bilen helt innvendig. ut med golvtrekk og alt skal også plokke ut rutene og få laget nye i lexan:)
Skimmy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 http://s6.photobucket.com/albums/y240/S ... nt=bmw.flv film klipp
bård Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Siden det er banebil du bygger ville jeg absoluttt anbefale deg å hive ut teppet i bilen, det hører ikke hjemme der:)
Skimmy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 hehe. det har eg gjort. skal lakkere bilen inni. blir vell svart inni. men hvit bur.
bård Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Hehe så det, var litt kjapp der.. Men ser tøffere ut med hvit lakk innvendig syntes jeg..
Skimmy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 tja godt mulig det blir hvit. men synest så godt når d blir sjettn inni.. når eg e me svartfengran å græv:p
Skimmy Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 legger ut noen bilder av di andre bilene mine Arbeidsbilen Bmw 323i: var strøken til dama fikk lappen:P liten bungel bake, skjedde i dag andre dagen med lappen:P hehe just fått ho opp etter først turn. så bar ho uttfør i neste sveng:P haha Bruksbilen Mercedes-Benz E230: Annet prosjekt 72 Vw Boble 1300s: 295\50-15 bake;)
Rotty Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 morro med så mange prosjekter, har kutta ned til bare ett pga det er dyrt nok Må si at jeg beundrer alle og enhver som står ute i kulda å skrur bil Lykke til og stå på.
Skimmy Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 takker takker. skulle ta ut motoren i dag. må demontere garasjeporten. ikke så stor garasje.. har fått ned garasjeporten å skulle bynne å skru laus motorn å rundtom, så reng han eg kjøpt turbo motoren fra å sku ha meg me på drekking, så vart ikke nå meir skruing i dag. hehe, får se i morgen
Skimmy Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 ja da var d på tide å bytte litt i understellet.. fikk pakke fra koed i dag med powerflexforinge å senkesett 75\50 med FK automotive dempera å fjære. gammel fjæren, utrolig at det gikk ant å kjøre med det dær. livsfarlig! litt av pakken, demperan å fjæren, vist seg at dem har sendt feile dempere, var 51mm, og jeg har 45mm fjærbein fikk turbo motoren i dag, såg shabby ut:P så blir å demontere å vaske å lakkere litt her ja, med nye slanger å slikt mitt heimlaga grenrør med utak til extern wastegate, skal kle det inn i sånn bandage dysen til ekstra spruten, wastegaten og dumpventilen tillegspruten også ett av turboen begynner i morgen å demontere motoren for å gjøre reint å lakkere litt stæsj, blir svart innsug, med 4 nippla i, polert toppdeksel, har guldfarget bensintrøksregulator, og trøkkrørene blir lakkert i aluminiums farget. så får håpe dette blir bra.
Skimmy Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 ja i dag fikk eg 12meter 48x2.5mm sømløserør av sjæfen min. så såsnart eg får biln på hjulan bi eg å ta den til jobben å begynne å bøye til røran å bygge bur. tar i samme slengen å lakker buret å invendig
Skimmy Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 ja det e god bil. men ska selge den nå er en 96 modell E230 med en 2.3 16v twin cam. ganske sprek bil
knut_olestad Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Hvorfor går du ikke for datasprut? Mens du likevel er i gang liksom Og om du bytter motor senere, S50 Da får du artig bil da Og race coilovers, uniballs.. Uff, nå tar jeg helt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå