-Shark- Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 hehe, må ikke tro at hun klarer å kjøre bil forde om hun sitter på deg å synest d er gøy, d klarer værtfal ikke mi tøtta, ho kjør bilcross, og har søtte på meg på ACR, og heiletia når eg e å sladd me biln, men ho klar det ikke uansett:P håplaus:P Åjoda! Mye man kan lære av å sitte på.. Hva er planene nå som du har fått flytta bilen til en varm plass da?
Skimmy Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 da er planen å få start på sjarkmotorn, bygg eksosanlegg, gjør ferdig innvendig, bygge buret, lakkere innvendig. er så lei av å holde på i 10minus i en knøttlitn garasje såh:p står en til bmw e30 på sia min nå, er også banerigget. så når jeg ser på den får jeg lyst å skru enda mere selv:P hehe
heltn Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hei! Flott bygg! Skal prøve meg med og bygge turbo motor selv ved sommeren, need money honey! Stå på!! Kristian T
Skimmy Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 litn oppdatering har no vært å skrudd litt i garasjen i helga, nå er d bare rørene til ic og d der igjen har fått festa intercooleren, monter turbo, slanger og slikt, lagt opp strømkabel bak. litt bilder! er ikke store garasjen jeg holder på i. men det fungerer! bilen står på bukker, har festa girkassa og mellom akslingen innvendig, har fått inn dashbord igjen, ser ut som ræva der inne:P begynner i morgen å legge opp kabler å fikse, så å pusse golvet før lakkering. Intercoolern montert. får håp det dær bi go. Fikk også rulla inn S4 prosjekte vårres, har bytta clutch på den, så skal koble elektriske og montere i hopen d som trengs, så er den ferdig;) litt bilder når vi er ferdig med denne, så kommer 200SX`n inn, skal bytte understell, blir coilovers, større turbo, større IC. og litt småtrim, skal være klar til i sommer den også. bilda når den er ferdig ruller vi inn en BMW 325. der er ferdig rigget, mangler bare motor, vi har masse motorer å velge mellom ,men er ikke helt sikker på hvordan vi skal bruke, om d skal bli turbo eller trimma sugemotor. Specs: K-Sportracing coilover Heilbur 15" felger 205/50-15 Gateslics Powerflex i heile understellet Hydrøyligs handbrekk 2x bøttestoler med 4punktseler denne blir lakkert hvit som min, med samme dekaler( er ikke sikre på hvordan vi skal ha) felgene blir lakkert gull og sølv nissan silvia vi hadde for litt siden Golf 1 GTI rabbit som vi har ståanes vart litt mye bilder men dette er værtfall hva jeg og en kompis av meg holder på med:P
Skimmy Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 da har eg fådd gjort litt, e snart ferdig till oppstart.. bilda: her har eg begynt å monter måleran, lagt opp kabla å slikt vingen va før høg, så eg kappa festan litt, vart bedre nå.. veit, e ingen japsebil d hær:P hehehe begynn å bi ferdig her nå.. WG montert, og rør til intercooleren blir laget gleder meg til den blir ferdig!! holder på å skal skifte bremskiver og hjulager, men den umbrakoskruen som holder skiva på plass får jeg ikke løs, og inni er den rund.. shit. den plata der hovestrømbryteren står på er heve, har laga ny. gled meg til den bi lakka invendig, ser jo ikke ut no med rattet. blir vell ett nytt et snart, har ett 12" men det vart alt for lite da jeg ikke har servo prøvde skvettlapper, men tror jeg dropper det. hva syns dere? lite bilde av 500kroners felgene mine:P strømkoblinga mi:P trøkkrøran ferdiglaga, bare å helsveise dem. skal i garasjen entur i dag. så skal ta noen flerebilder, og gjøre litt mere:P
-Shark- Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Oi oi. Nå har det skjedd mye i det siste. Bra med bilder! Skrur du og kompisen biler for å tjene penger eller er det deres egne prosjekter?
Skimmy Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 ja har skjedd litt i d siste:) motorn e ferdig montert no, bære å heilsveis trøkkrøran, så bi vell oppstart om ikke mange dagan, får vi sats på alt e tett:P nei vi skrur bare på vårres egne prosjekt.. gleder meg som F til sommern når jeg og oxygaxe skal bygge garasje, 65-70kvm. da blir det skikkelig prosjekt! bilder! fått skjært høl i pansre. ska legg svart gitter inni der, og ta ei svart gummi list rundt. motorrommet ferdig, bare å lage 2 hull til tillegsprutn å sveis trøkkrøran.. slik ser dashborde ut.. bare å lakkere gulv å tak nå! så begynner jeg med buret når det er blitt litt varmere i lufta.. haltech f5 tillegsprut speedometret:) er veldig glad for tilbakemeldinger!!
haavard Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Ser ut som du/dere har nok arbeidslyst, i hvert fall! Kommer til å bli en artig bil dette. Bare pøs på med flere oppdateringer.
Skimmy Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 joda, arbeidslysta har bynt å kommet seg nå som motoren begynner å bli ferdig. håper den starter da:P kommer mere oppdateringer i kveld, skal i garasjen om ikke så lenge har funnet ut at vi har litt for mange prosjekter, så skal muligens selge unna 200sx`n.. og heller gjør ferdig den andre bmw`en da det e litt råere bil.. BMW<3:D
Skimmy Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 da har jeg fått start på motoren, satan for en sykt rå lyd! er litt småting igjen i motorrommet, gleder meg som en unge på julaften til snøen blir borte så jeg får testa bilen!
Skimmy Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 litt oppdatering, har fått biln ned på hjulan, har bare eksosanlegge igjen nå. sånn ca, så skal jeg ut å teste den litt, noen bilder hær, har fått laget noen delr til bilen i helga, ei plata for å ha i bagasjeromme når eg fjær reservehjuls brønnen, og stabbstag bake i alu. trøkkrøran e ferdig lakkert. skal i dag å skru av 325 bakstilling av delebilen, så eg får skivebrems bake og. frontfangern blir lakkert svart på nytt noen bilder av lekebilen min:) den blir lakkert om ca 1 mnd. og nye sideskjørt å bakfanger kommer også på den. og muligens en 200kubikk større motor
bmw-E30 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Sinnsyke prosjekt dere har. Respekt til dere hvertfall!
Skimmy Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 takk takk:) i helga holdt eg på å heva en ford ranger. denne blir grum som F.. kommer mere bilder i løpet av dagen!
Skimmy Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 litt oppdatering å bilda trøkkrøran ferdi laget nån av røran til buret:) også plokka eg av bakstillinga på delebilen, er skivebrems på denne, ett lite snikbilde av 323`n gulle mitt ute å lufta SX`n litt kappa ut hjulbrønnen i banebiln nesten ferdig i motorrommet:) snik inn ett bilde av den andre banebilen framfanger ferdig lakkert:) har svartlakkert perforert plata som skal ligge i pansre:P og ei tell løkt må eg vell ha no:P noen kommentarer på hva dere syns jeg bør gjøre? noe dere ikke liker eller liker så skrik ut. har lyst å gjøre masse på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå