e30 tic Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 søkte litt men fant ikke noe... har akkurat samme problem med min 4d e30 som eg hadde med coupe'en nå har bilen stått lenge ute i vestlandsregnet, og det er vått på begge sider i gulvet bak. typisk e 30 føler eg hva skyldes dette som regel, har soltak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 dreneringen av tak luka di er tett...! er noen hull under blien som det er masse dritt i...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 dreneringen av tak luka di er tett...! er noen hull under blien som det er masse dritt i...! hvor går denne dreneringen? hadde nok vert bra og blåst gjennom her med luft el noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Nettop hatt min for sjekk eg å, var ein propp som var vekk under doningen som gjor at det kom vatn inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nettop hatt min for sjekk eg å, var ein propp som var vekk under doningen som gjor at det kom vatn inn i bilen. det er det ikke på min for den har stått i ro så alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg ville ikke blåst igjennom med luft, hell heller vann nedi de hullene du ser når du åpner tak luka, så vil du sannsynligvis se det renner litt vann fra noen hull under bilen.. ta en veldig tynn ståltrå ( jeg pleier å bruke sveise tråd) og ståpp oppi hullet, så kommer det til å komme masse vann og sand som har satt seg oppi dreneringen! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hvorfor ikke bruke luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg ville ikke blåst igjennom med luft, hell heller vann nedi de hullene du ser når du åpner tak luka, så vil du sannsynligvis se det renner litt vann fra noen hull under bilen.. ta en veldig tynn ståltrå ( jeg pleier å bruke sveise tråd) og ståpp oppi hullet, så kommer det til å komme masse vann og sand som har satt seg oppi dreneringen!lykke til! okei... skal ta det når de blir bedre vær..åpner eg takluka nå må eg nok ha ausekar med etterpå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har samme proplem selv.. prøvde og bruke trykkluft i drenringshullene i hjørnen ved takluka.. men det hjalp meg ingenting.. har forstått det slik at det skal være 2 dreneringshull i kanalen på vær side,men har aldri funnet dem.. noen som vet hvor dem er?? mulig det er der problemet ligger.. bilen har stått noen mnd i garasjen 2 timer fra der jeg bor.. hadde en tur for 2 uker siden for og begynne skru og da var bilen full av mugg og stinket død katt inn i bilen.. så seter og gulvteppe var bare og hive på søppla.. så hadde vært veldig greit og funnet ut av dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe..de er vel igjenn sveist for x antall år siden!!nei seriøst så vet eg ikke..har ikke kikket på dette selv ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=00 her ser du hvor dreniringhullene skal være.. men disse er ikke under min e30..så de er nok sveist igjen som du sier . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 se der ja! skal si ifra når eg har sjekket opp litt,,muligens barte nasse dritt og tectyl inni der og_? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 dreneringene skal ivertfall være der en plass.. mulig jeg ikke har leta godt nok..men er nok ikke lett og finne dem blant den tykke tectylen og sand og dritt nei. du for si i fra om du finner ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå