Gå til innhold

vått gulv i e30

e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

søkte litt men fant ikke noe...

har akkurat samme problem med min 4d e30 som eg hadde med coupe'en

nå har bilen stått lenge ute i vestlandsregnet, og det er vått på begge sider i gulvet bak. typisk e 30 føler eg :)

hva skyldes dette som regel, har soltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke blåst igjennom med luft, hell heller vann nedi de hullene du ser når du åpner tak luka, så vil du sannsynligvis se det renner litt vann fra noen hull under bilen.. ta en veldig tynn ståltrå ( jeg pleier å bruke sveise tråd) og ståpp oppi hullet, så kommer det til å komme masse vann og sand som har satt seg oppi dreneringen!

lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke blåst igjennom med luft, hell heller vann nedi de hullene du ser når du åpner tak luka, så vil du sannsynligvis se det renner litt vann fra noen hull under bilen.. ta en veldig tynn ståltrå ( jeg pleier å bruke sveise tråd) og ståpp oppi hullet, så kommer det til å komme masse vann og sand som har satt seg oppi dreneringen!

lykke til! :wink:

okei... skal ta det når de blir bedre vær..åpner eg takluka nå må eg nok ha ausekar med etterpå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme proplem selv.. prøvde og bruke trykkluft i drenringshullene i hjørnen ved takluka.. men det hjalp meg ingenting..

har forstått det slik at det skal være 2 dreneringshull i kanalen på vær side,men har aldri funnet dem.. noen som vet hvor dem er??

mulig det er der problemet ligger..

bilen har stått noen mnd i garasjen 2 timer fra der jeg bor.. hadde en tur for 2 uker siden for og begynne skru og da var bilen full av mugg og stinket død katt inn i bilen.. så seter og gulvteppe var bare og hive på søppla..

så hadde vært veldig greit og funnet ut av dette ja :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...