Gå til innhold

selger prosjektet!

wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

jeg blir nedringt!

så venligst les prosjekt tråden min, der står all info om bilen.

og om inbuddet, fra side 17 og utover

så slipper jeg og forklare alt som er gjort, og HVA som mangler...

og noe som latterlig som om jeg kan selge felgene

er ikke alle som vet om den andre tråden din vettu, og gidder å lese 1000 sider for å finne litt info..

kan ikke se at det står uten felger her, drep meg om jeg tar feil!!?

Slik bilen står nå så er den uten mlister, frontlykter,tåkelys, førerstol, baksete og ratt. og noen kosmetiske skader. som hull i dørlås på begge sider og riper på døren.

men har et spørsmål, sto i andre tråden din at skiver osv er herpa, er de så herpa at det ikke er kjørbart?

er bilen rust fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke med felger!!

stemmer det du sier mangler.

neida, det var meg som evereagerte. asvalten er fersk, så skivene sank bare ned. bilen er kjørbar bare den får noen felger:)

ja bilen er rustfri! som man kan se og antydehvertfall.

om du pirker i krinker og kroker så skal det vel litt til at du ikke finner noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nei ikke jeg som "var en potensiell kjøper" men en god venn av meg som ble lovet og få kjøpe bilen for en "viss" sum og det ble avtalt om henting osv.

Dagen før som bilen skulle hentes som avtalt, skulle min venn avtale tidspunktet nøyaktig ettersom han har en lang vei og kjøre og iogmed bilen ikke var kjørbar hadde han ordnet transport (utlegg kr.) kjøpt ratt(utlegg kr.) og atpåtill bestillt og forskuddsbetalt interiør(utlegg kr.) . Dette for at han med 100% skulle få kjøpe bilen. Men wheelman svarte ikke på tlf eller sms. Så her står han med en mengde deler som han ikke får bruk for ettersom wheelman ikke har tatt kontakt og attpåtil solgt bilen til en annen. Så kanskje flere her som hadde vært "litt ampre"??

Jeg for min del syns det er en dårlig måte og behandle folk på. Hadde wheelman enda gitt beskjed om at bilen var solgt og ikke unnlate å gi beskjed om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg antar at dette var personen som hadde klart og legge igjen utrolige 27 ubesvarte på min arbeidstelefon da...

men uansett. jeg lovte aldri bilen til noen. jeg avtalte heller aldri henting.

så dette skjønte jeg lite av...

og det med og forhåndsbestille deler til en bil dem ikke har fått er idioti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...