TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 helt nye sprut med windows basert programvare..har slik på egen bil som fungerer som en drøm..får inn noen slike etterhvert..vil koste 10k til kunde. er det noe inntresse for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Nå har ikke jeg sjekket prisene for noe sånt selv men skal ha ett datasprut til høsten igjen så helt klart aktuelt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg har sjekket litt rundt selv og har ikke funnet noe billigere..begynner på 11 til 13k der jeg har sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva eksakt følger med i "kitet"? Kan du skaffe sensorer/givere til samme lave pris? Hvordan gjelder supportordningen da man bestiller gjennom privatperson? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 kjøpte mitt eget sett igjenom privat person..er ikke problemer med support sidendette er meget godt utprøvd og jeg har selv montert noen slike. så stiller gjerne med support selv.om man skal kople dette på m50 eller m20 bmw så har jeg alle skjemaer og det som skal til for og få det til og fungere ypperlig.. ja skaffer alle sensorer til god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Er det bare ECU og ledningsnett? Følger det med Map sensor,lufttempsensor,osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 det er ecu og ledningsnett ja det som kommer i tilegg er :luft temp ,vann temp ,gasspjeld sensor og map sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva koster f.eks en vanntempsensor til M20? Kan jeg kjøre med org triggerhjul og giver på M20B25 88+ uten modifisering? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva koster f.eks en vanntempsensor til M20?Kan jeg kjøre med org triggerhjul og giver på M20B25 88+ uten modifisering? Mvh vanntemp koster ikke mange kronene..skal sjekke dette nærmere. ja det går helt fint og kjøre triggerhjulet 60-2 til motronic på haltech uten modifisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Det er innebygd map på E6X.. 2,5 bars vel og merke,holder til 1.5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå