Mexos Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Se på disse bildene: http://forums.thecarlounge.net/zerothre ... 137&page=1 fyren har veltet 3 betongblokker når han kjørte ut, hoppet på autovernet, snurret 180 grader og landet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ja, dette kan man vel trygt kalle "verket av en reddende engel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ja han må ha oppført seg bra i sitt liv siden han har så engle vakt ass:P, der vær det jævelig langt ned, men i bånn av stupet så det ut som ikke alle hadde hatt like flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja han må ha oppført seg bra i sitt liv siden han har så engle vakt ass:P, der vær det jævelig langt ned, men i bånn av stupet så det ut som ikke alle hadde hatt like flaks. Håper no det bare var deler fra bilen hans som ble knust når han traff betongblokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 se på det siste bilde ligger det ikke en buss der nede hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 se på det siste bilde ligger det ikke en buss der nede hehhe jo det var det jeg syntes jeg så der nede også:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 se på det siste bilde ligger det ikke en buss der nede hehhe jo det var det jeg syntes jeg så der nede også:S Noe er det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg og syns jeg ser en bil der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 fy faen så langt ned da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ##GRØSS!!!### Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Gullhår i ræva kalles det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 fy faen så langt ned da!! Ja, en rekker å tenke litt før en er nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 tipper dette er et "mislykket" selvmord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg og syns jeg ser en bil der nede... Ligger noe der nede ja, men det må være for smått til å være en buss. Kanskje en Mini? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hadde vært nervevrak vist jeg hadde vært han tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå