verticalescape Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har prøvemontert 16x7" ET35 på bilen nå, og det er ekstremt liten klaring til fjærbein.. Se bilde, er dette trygt å kjøre med?? En annen ting også, i min e30 touring står det i vognkortet at standard dekk dim. er 195/65/15, og dette er jo nødt å være heeelt feil... (Ser litt groteskt ut på dette bilde, pga loddet) ett til.. Og bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 An inch is as good as a mile Det skal i utgangspunktet ikke ha noe å si, da avstanden mellom felg og fjørbein er konstant, selv ved påkjenning. Jeg hadde samme problem på min E-36 tidligere, og da måtte jeg faktisk fjerne loddene på innsiden av felgen for å få plass. Kjørte 2 sesonger med vinterfelgene, og fikk aldri problemer. Et alternativ kan være å montere 5mm spacere. De originale boltene kan da benyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takker tenkte nok det skulle gå bra ja:) må få på vinterdekk på felga uansett, bruker bare lim lodd innerst og da så det ikke stikker noe ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå