andreasrr Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hei jeg har bytta motor i min e36. det er 320 m50 b20 motor som står i nå. den motoren den er registret som er en m40 b18 motor. så jeg skulle hatt noe dokumeter på det. er det noen som vet hvor det kan skaffes? har prøvd bmw norge men de kunne ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 har prøvd bmw norge men de kunne ikke... De kan, men vil ikke Først så skulle du ha sendt en søknad til biltilsynet om ombygging. Først når du fikk klarsignal derfra så skulle du ha begynt ombyggingen. Kan vere biltilsynet vil se bilen under ombyggingen. Du må skaffe dokumentasjon på alt som er forskjellig fra din 318i og en 320i og bytte deler i henhold til dette. Deretter må du få bilen på et verksted(BMW) som sjekker at alt dette er byttet og gå god for dette. Deretter så må du få deg en time hos biltilsynet for teknisk kontroll og evt. godkjenning. OBS! Har hørt at det er problemer å få godkjent motorer som er eldre enn bilen, så det kan vere litt greit å vere obs på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 det er sant at jeg skulle ha søkt. men m40 motoren gikk til dundas:P så det ble større motor uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Holder på med det samme selv og jeg har heller ikke søkt enda. Ting Tar Tid Lykke til med godkjenning i allefall. Du må bytte til vent. skiver foran. Du må også få skiver bak hvis du ikke har det fra før for å få det godkjent. Du må også bytte fjørbein fremme og fjører rundtom på alle fire hjul. Demper bak er den samme tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jo takk lykke til du oxo:D jeg har bytta til vent skiver og bestilt senke fjerer og fjer beinet har jeg liggenes blir så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå