ferthux Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei! Lurer på om hvor mye penger som må til for å sote alle dør rutene professjonelt hos forhandler? Pris varrierer jo sikkert veldig, men om noen kunne kommet med en ca pris eller max hadde det vert fint. Dette er da på en E34. MVH Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Fikk pris hos ABC Reklame var det vel, til min E39. Dette var da alle rutene unntatt frontruten.. Mener de skulle ha ca.3600,- eks moms.. Edit: Skjekka mailen fra de; 3650,- eksl. m.v.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 hmm, var det ikke mer neij... hmmm! ;-p eller det er jo litt da, men da blir det ihvertfall gjort skikkelig...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Blir jo 4560kr inkl moms d da =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Bare å spare d Espen =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Har no sjekka pris Hos bilspectra 4500inkl M.V.A T.B Bilpleie 4-5000 inkl M.V.A Grunnen til denn høye prisen er fordi det er nesten umulig å ha utti rutene og må derfor sotes mens de står i dørene og derfor masse arbeid og prisen der etter =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Men hva tenker du og gjøre når bilen skal eu godkjennes da? vil ikke det bli et problem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er bare og eu godkjenne denn på "rett" plass det så er ikke det noe problem =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg betalte 1000,- for sotinga. + filmen. Og det er ingenting overhode å utsette på filmen min. Min ble også eu-godkjent med både film og streamer. så ja, så lenge du er på "rett" plass. så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg betalte 1000,- for sotinga. + filmen. Og det er ingenting overhode å utsette på filmen min. Min ble også eu-godkjent med både film og streamer. så ja, så lenge du er på "rett" plass. så går det nok bra a ha, åssen sotfilm er det kjøpte da? dyrt? Sotinga di ser jo veldi pen ut på bildene også, pent E34 prosjekt btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har no sjekka pris Hos bilspectra 4500inkl M.V.A T.B Bilpleie 4-5000 inkl M.V.A Grunnen til denn høye prisen er fordi det er nesten umulig å ha utti rutene og må derfor sotes mens de står i dørene og derfor masse arbeid og prisen der etter =/ ah, thanx Andre ;D 4-5000 ja? helvette... ;/ Hakkje lyst å legge inn så masse penga i soting Så da får i heller bare prøve å montere på sjøl, haha.. krysse fingran for at boblan ikkje kjem da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 a ha, åssen sotfilm er det kjøpte da? dyrt? Sotinga di ser jo veldi pen ut på bildene også, pent E34 prosjekt btw. Det er faktisk slik vanlig billig sotningsfilm som ble kjøpt på den lokale bilrekvesitan. Men, han som jeg betalte for å gjøre det. gjorde en ordentlig jobb med det. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 åja, skjønner.. Fikk en til å gjøre det privat da eller? siden det var så billig? La han det rett på vinduet eller demonterte han alle dørene for å få ut vinduene? Prøvde billig film jeg også på min... men det kommer alltid opp 1-2 bobler en eller annen plass.. grrr..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 han plukket ut vinduene og gjorde det i et varmt rom. eller romtemperert rom. ja, det var privat ja. Har sotet en del andre biler. blandt annet e36, e34 (men ikke min), galant... osv trikset er å begynne på midten av ruta, ha på masse såpevann og smør både deg og filmen med tolmodighet. drev på en e36 coupe. brukte nesten 10 timer på 4 ruter. men, det ble da bra til slutt:) flere bilder av bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er det mye jobb og ta ut siderutene foran da? tenkte hvis man har et ekstra sett liggende uten soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå