Gå til innhold

Soting av ruter, E34.


ferthux
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om hvor mye penger som må til for å sote alle dør rutene professjonelt hos forhandler? Pris varrierer jo sikkert veldig, men om noen kunne kommet med en ca pris eller max hadde det vert fint. :-) Dette er da på en E34.

MVH

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har no sjekka pris Hos bilspectra 4500inkl M.V.A

T.B Bilpleie 4-5000 inkl M.V.A

Grunnen til denn høye prisen er fordi det er nesten umulig å ha utti rutene og må derfor sotes mens de står i dørene og derfor masse arbeid og prisen der etter =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1000,- for sotinga. + filmen. Og det er ingenting overhode å utsette på filmen min.

Min ble også eu-godkjent med både film og streamer. så ja, så lenge du er på "rett" plass. så går det nok bra

a ha, åssen sotfilm er det kjøpte da? dyrt?

Sotinga di ser jo veldi pen ut på bildene også, pent E34 prosjekt btw. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no sjekka pris Hos bilspectra 4500inkl M.V.A

T.B Bilpleie 4-5000 inkl M.V.A

Grunnen til denn høye prisen er fordi det er nesten umulig å ha utti rutene og må derfor sotes mens de står i dørene og derfor masse arbeid og prisen der etter =/

ah, thanx Andre ;D

4-5000 ja? helvette... ;/ Hakkje lyst å legge inn så masse penga i soting :(

Så da får i heller bare prøve å montere på sjøl, haha.. krysse fingran for at boblan ikkje kjem da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a ha, åssen sotfilm er det kjøpte da? dyrt?

Sotinga di ser jo veldi pen ut på bildene også, pent E34 prosjekt btw. :)

Det er faktisk slik vanlig billig sotningsfilm som ble kjøpt på den lokale bilrekvesitan. Men, han som jeg betalte for å gjøre det. gjorde en ordentlig jobb med det.

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, skjønner..

Fikk en til å gjøre det privat da eller? siden det var så billig? La han det rett på vinduet eller demonterte han alle dørene for å få ut vinduene?

Prøvde billig film jeg også på min... men det kommer alltid opp 1-2 bobler en eller annen plass.. grrr..!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han plukket ut vinduene og gjorde det i et varmt rom. eller romtemperert rom.

ja, det var privat ja.

Har sotet en del andre biler. blandt annet e36, e34 (men ikke min), galant... osv

trikset er å begynne på midten av ruta, ha på masse såpevann og smør både deg og filmen med tolmodighet.

drev på en e36 coupe. brukte nesten 10 timer på 4 ruter. men, det ble da bra til slutt:)

flere bilder av bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...