Jarle Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Hørte på pris på m-tech frontfanger til bilen min... skal ha 4800,- for plasten, og så kom det visst 2500,- i tillegg for at jeg måtte ha nye tåkelys + noe deksler og da er fangeren bare grunnet. Snakker vel da om en pris ferdig på bilen hvis jeg monterer selv på ca 10000,- Er det værste jeg har hørt... Får rieger sin E60 M5 look til 4300,- pluss lakkering... Problemet er at jeg skulle ha en fanger som ikke bygger så mye ned... denne virker ikke akkurat noe høyere enn sånn jeg har det nå... Ser dem regner 3-4 timer på montering
Boss Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Mener at Stenshagen skal ha 12500.- for fangel, lys og div luft styring til E39. Det er oxo bare grunnet.
Jarle Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Hvorfor slike priser? Koster vel en brøkdel hvis man tar det med når en kjøper bilen ny...
Storkaren Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 du får det du betaler for, får jo rieger som er billigere og da, men er jo ikke på langt nær så fet som M stylingen
Jarle Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Det er vel smak og behag... plasten er vel ikke så mye forskjellig fra rieger og m'n.
Schnellfahren Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Bmw koster penger, derfor vi har dem Personlig har jeg min av helt andre grunner...
///M3 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Passform på Rieger kan ikke sammenlignes med Bmw sin....masse knot og må lage egne fester +++ Legg heller i litt mer penger,så blir det strøkent...mye lettere å få igjen pengene også når du selger bilen... Lykke til...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 De selger M-tech spoiler sett på koed til drøye 7 lapper. Regner med at det er komplett sett med front/bak osv... Kanskje ta en kikk der, ev. maile dem. i tillegg til rieger har jo Lumma noen fronter også.. Eller kanskje Kerscher http://www.kerscher-tuning.de/karosseri ... 5495117429 Min favoritt er RRS Tuning sin "CSL" front til drøye €400 http://www.vsportcars.com/eng/bmw_serie1.html
Jarle Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Takker... mye snadder der Den fra Lumma design var jo ikke akkurat ulik orginale m'n da... Edit: ser nå at det bare er en leppe som man setter nederst på m-fangeren
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Hvis jeg har vært deg ville jeg som sagt tatt en telefon til koed og hørt om det M-tech kitet. Hvis det inneholder front, bak og sideskjørt + div krimskrams så er det jo en god deal.
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Gå for M stylinga du =) riegern byr bare på knot =P
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Gå for M stylinga du =) riegern byr bare på knot =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå