andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Med sølv ser e39n så gammel ut svart er jo ett sikkert blinkskudd da =) Med sølv burde du ha ganske sykofelger med polertkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Personlig liker jeg fargen på min egen E39 veldig godt da! Den heter Calypsorot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Personlig har jeg Anthrasit. En litt mørk grå farge. Kan se nesten blå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Sølv er tingen på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 397 Anthracite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hva med "Fjordgrau met" som jeg har på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Aah.. likte Calypsorot og Fjordgrau met... Jeg har blå e39 da, men er ikke sikker på hvilken av dem.. Hva er standardfarge på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå