Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Gamlebilen til en kompis av meg :P Men de bildene som er i youtube-filmen er tatt av han som eide bilen først, så er ikke "vi" som har laget videoen :lol:

edit: lagt til bilder

Bilder av gliset med originalfjæring og vinterhjul:

Sten1.jpg

Sten2.jpg

Skrevet

Hehe, synes den filmen er litt morsom jeg,savner bilen sin skikkelig....

Er vel faktisk noe av det første som dukker opp hvis du søker på "bmw" på youtube. Vanvittig mange visninger på filmen hvertfall. :P

Skrevet

Kødder du!! :D Der utfor med ambulansen er jo nabohuset mitt! Var han Kristian Bersvensen sin gamle bil. Den jeg egentlig skulle kjøpe. Men han sku ha for mye for den. Det er en 320i 1991 mod. Hvem som har den nå tro?

Skrevet
Kødder du!! :D Der utfor med ambulansen er jo nabohuset mitt! Var han Kristian Bersvensen sin gamle bil. Den jeg egentlig skulle kjøpe. Men han sku ha for mye for den. Det er en 320i 1991 mod. Hvem som har den nå tro?

En venn av meg kjøpte den for ei stund sia (omtrent 1år siden). Så solgte han den videre til Lakselv / Karasjok / Kautokeino ... Så den er muligens i de traktene for øyeblikket ...

Skrevet

En venn av meg kjøpte den for ei stund sia (omtrent 1år siden). Så solgte han den videre til Lakselv / Karasjok / Kautokeino ... Så den er muligens i de traktene for øyeblikket ...

Da lurer jeg på om det faktisk er en kamerat av meg sin. Gikk i klasse med en i fjor som kommer fra Lakselv mener jeg, og han kjøpte seg en Bmw E36 320 som han tok med seg hjem... Liten verden om det faktisk er han som eier den nå...

Bjørn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...