bmwdude Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 HEHE skal si folkens,, er denne bilen jeg holder på med på jobb Jeg som er bil lakkereren på bilskadeservice Strenuous Du som hadde denne inne sist ? er ikke første gang denn sparkelen har sprukket. jeg fikset andre siden ei gang på grunn av at det var sparket på andre jul bue å.. ikke lite heller!? men denne ganga er det svære lag som vi har pelt av på andre siden.. er blitt valset å bygget med dette ser jeg :PHvem har sparklet denne bilen?? vi fant rust under sparkelen sist.. allt måtte grunnes på nytt!! Mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Foresten,,, ramme vangen over lever,, ikke denn verste skaden... Men mye deler som byttes på denn.. Mye knust... Regner med at vi snart har en pris ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Se der var du også ja! det var meg som hadde inne bilen forrige gang også! jævelunger på tinnheia som hadde bulket den da... Er ikke meg som har sparkla ..det er forrige eier tror jeg.. denne ganger var det litt verre.. snakka akkurat med Svenn.. skader for 60.000 .. så bilen (vraket) vurderes sterkt å SELGES. PM eller svar her om noen er intr.. akkurat nå står den hos bilskadeservice på Tveit i kristiansand.. det er altså en 325iA Coupe fra 1992..sølvgrå.. skader i fronten.. tatt veldig godt vare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp,,, jeg er vist denn nye Lakkereren Jeg hadde ikke jobbet så lenge når dinn bil sist var inne,,,jeg jobbet i mandal før.. Synn skaden var så Dyr,, rammevangen var vist litt trøkt inn i torpedoveggen desverre så ikke bra ut rett å slett synn jeg ikke for lakket denn da ,,,Jeg likte veldig godt denn fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå