Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal jo sies at det er på 325tds da. regnet med det var stort sett det samme på 318tds...

Tidsperspektivet blir jo litt annerledes hvis to mekanikere skrur istedenfor en.

Bytta vel og merke regreim på min e36 318i på et vanlig verksted, dem tok ca 2000kr, detta var i finland( i norge hadde det sikkert kosta meg nærmer 4000)

du har fått med deg at dette gjelder bytte av KJEDE, og ikke reim ikke sant?

Tvilsomt at to skrur på samme bil :)

fordi?

Fordi det er ikke sånn det praktiseres på et bilverksted. Det måtte evnt. vært en fagmann og en lærling med lite trening som jobba sammen.

Skrevet
Fordi det er ikke sånn det praktiseres på et bilverksted. Det måtte evnt. vært en fagmann og en lærling med lite trening som jobba sammen.

akkurat. Og de fleste merkeverksted har lærlinger.

Uansett, 1 1/2 dag = 11timer ganget med timepris på 909,- =9999NOK

Det er en helt kurant pris for den jobben på et merkeverksted.

Skrevet
Skal jo sies at det er på 325tds da. regnet med det var stort sett det samme på 318tds...

Tidsperspektivet blir jo litt annerledes hvis to mekanikere skrur istedenfor en.

Bytta vel og merke regreim på min e36 318i på et vanlig verksted, dem tok ca 2000kr, detta var i finland( i norge hadde det sikkert kosta meg nærmer 4000)

du har fått med deg at dette gjelder bytte av KJEDE, og ikke reim ikke sant?

Selfølgelig, skriver jo at bytta vel og "merke regreim" på min e36 318i :D (og så poengterer jeg enda at dette var i finland. Jævlig billig der da :D

Skjønner at det sikkert tar litt lengere tid med regkjede, men skulle vel ikke gå 1dag lengere med å skifte regkjede. Kan godt forstå at dette kan komme på 6-7000kr og kanskje enda litt dyrere på merkeverksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...