bmwrasaren Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg har ett ord....KEBABTRALLE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det meste er vel sagt her allerede, men ja: kebabtralle deluxe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Nok en ødelagt BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Likte dørene jeg, de var pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ikke nok med at den har juletrebelysning er den også, jeg siterer"den har full stylet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 haha kebabtralle, sjefs navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Satan den var ikke pen Bildene er tatt i Kommunegården i Sandvika ser jeg, tror ikke jeg har sett den bilen rundt her, og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Utrolig dumt at noen tror Bmw er det samme som en Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Eksos-stussen var jo en kilometer for langt ute også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 fy f@%n så stygg, hele den bimmern har blitt voldtatt av neon!! skulle ikke vært lov!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå