bmwrasaren Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Tja.. Litt for breit kanskje, men er faktisk ikke langt unna hva jeg skal ha på min Alpina du skal ha på din kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Nei, er ikke alpina, er gruppe A, eller B. Ser sånn her ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ok. Men kan nok bli greit det der, så lenge du holder stilen over hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp.. Håper og få på en fanger foran iallefall, kanskje noe side skjørt, få se det ann.. Tror ikke det blir noe annet bak, en orginal fangern, bare i glass fiber da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 den ble faktisk bygd sånn av et tysk tuning firma som reklame bil.. er ikke direkte pen nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg synes faktisk at den er litt stilig. Ikke det stylingkittet jeg hadde kjøpt om jeg hadde hatt en 2002, men det er da langt ifra det værste jeg har sett! Men det at det er 6er ødelegger litt, jeg ville da aldri hatt en 2002 med sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå