Anderslien Posted January 10, 2007 Posted January 10, 2007 Jeg ønsker å kjøpe endestuss til min E34. Jeg vil ha en som ikke stikker langt utenfor. Jeg vil at den skal være nesten så langt inn som den originale. Kan stikke litt lenger ut, men ikke mye. Har vært inne på flere butikker nå, men alle har for lange endestusser. Jeg trenger en som er ganske kort. Er interessert i alle typer untatt sånne DTM greier som bøyer seg litt oppover. Kontakt meg
Anderslien Posted January 11, 2007 Author Posted January 11, 2007 biltema? bilxtra? mekonomen? Har vært hos de. Alle har for lange endestusser...
Anderslien Posted January 11, 2007 Author Posted January 11, 2007 vinkelsliper gjør dem nok kortere. Nei, det går jo ikke, fordi det blir utrolig stygt. Da må jeg skjære over i selve endestussen og ikke det røret som du skal koble det originale røret innpå. Må skjære i chromen og alt og lage til et nytt sånn rør og sånt da. Det blir stygt, mye arbeid og dyrt. Må skjære av 1/3 av alle endestussene jeg har funnet skjønner du...
Recommended Posts