Bjørn B Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 De har sin sjarm på vidt forskjellige punkt.. E34 er en kjempe bil, på en helt annen måte en E21... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bilen går billigere om den går før Onsdag. Hadde vært kjekt å få det ut av verden før jeg reiser offshore. Mvh Bjørn Boge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Bilen går billigere om den går før Onsdag. Hadde vært kjekt å få det ut av verden før jeg reiser offshore. Mvh Bjørn Boge Er den solgt-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Nope, ikke solgt. Kanskje det kommer en i morgen, men i skrivende stund er den ikke solgt. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 fått noen bud a? lik min første bil dette;) hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Jeg er interrisert. Villig til å bytte i en e30 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Cash is king, desverre Andre. Har fått litt bud osv, men når folk skal hente den fra østlandet, så sklir ting ofte litt ut. Skal sjekke opp frakt for en i morgen med hurtigruten. Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Cash is king, desverre Andre.Har fått litt bud osv, men når folk skal hente den fra østlandet, så sklir ting ofte litt ut. Skal sjekke opp frakt for en i morgen med hurtigruten. Mvh Bjørn hva ligger bud på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Håper den er solgt. Om nye eier, om han er her inne, vil si hva den er solgt til så er det opp til han. Kunne vært mer fornøyd, men man kan ikke få alt Bilen er solgt, håper vi:) Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 En kar i Ålesund som gleder seg som en unge nå, så den er nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Skal vel komme i kveld eller i morgen. Vet ikke helt hvor lang tid båten bruker opp til ålesund. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Skal vel komme i kveld eller i morgen. Vet ikke helt hvor lang tid båten bruker opp til ålesund. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Møtte på den i dag. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 er bilen selgt ? Ny eier er en på forumet her eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 er bilen selgt ? Ny eier er en på forumet her eller ? Svarer for Bjørn jeg. Bilen er solgt til en kar fra Ålesund. Mener han sa den nye eieren var på bmwccn forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg