Robin_Isak Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Ikke for å lage dårlig stemning, men en av grunnene til at den bilen der har hatt 4 eiere det siste året er at bakstillingen er slått skjev... Det er såpass mye også at du ser at det ene bakhjulet står mye lengre frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders26 Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jeg elsker de bmw der ,jeg skulle gjerne kjøpt den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Robin - Det må isåfall vært etter at både Frode og jeg hadde den.. for var ikke det da. Og det er 2 eiere siden.. men vet ikke hva som skjedde etter den gikk ned til Bergen! Noen som vet hvem nye eier er?? og hvordan ejg kan få kontakt med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Om det ikke er deg, Frode, Bjørnar, så er den ikke skeiv... Jeg har ikke tatt ani noen steder med den bilen... ///M_Sport er nicket til nye eier her inne... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Du finner den nye eieren på www.ålesund-gatebilklubb.no sitt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 http://www.aalesund-gatebilklubb.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Robin - Det må isåfall vært etter at både Frode og jeg hadde den.. for var ikke det da. Og det er 2 eiere siden.. men vet ikke hva som skjedde etter den gikk ned til Bergen! Noen som vet hvem nye eier er?? og hvordan ejg kan få kontakt med han Orker ikke forklare det, for folk blir bare uvenner da. Men du tar feil Det er ikke så lett å oppdage hvis du ikke vet om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 bakstillinga e skeiv ja.. bilen / bakstillinga må i jig for å fiksast.. skal sta å sjå på dinne i morga å sikkert kjøpe den i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg